öit :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30691166:Ollu niin raskas viikonloppu, että mä laitan koneen nyt kiinni ja jännityksellä odotan mitä liskoja yöllä tulee vastaan
HY kaikille :kiss:
öit :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30691166:Ollu niin raskas viikonloppu, että mä laitan koneen nyt kiinni ja jännityksellä odotan mitä liskoja yöllä tulee vastaan
HY kaikille :kiss:
Taas tää temppuilee...siis mun kone ilmeisesti.lataa ja lataa sivuja,tosi hidasta. prkl!
Ööö,miten välimuisti putsataan? :ashamed:putsaa välimuisti ja buuttaa kone
Ööö,miten välimuisti putsataan? :ashamed:
Et menettänyt yhtään mitään.Mää en kattonu niitä viimesiä, kävin hakeen pari sidukkaa ärrältä :snotty:
Tiedän et oon ihan uuno mut onks välimuisti sama kuin välilehdet? ja jos on niin miten mä sen sitten tyhjennän,ei siel lukenut missään et tyhjennä tms.asetukset-välimuisti...
Mä niin tiesin, että tää kysymys tulee Sanooko sivuhistorian tyhjennys mitään?Ööö,miten välimuisti putsataan? :ashamed:
No kyl mää tän tiedän ja osaan! Miks sit ei voida puhua oikeilla sanoilla vaan sekotetaan mua enempi:kieh:Mä niin tiesin, että tää kysymys tulee Sanooko sivuhistorian tyhjennys mitään?
Rakkaalla lapsella on monta nimeä.No kyl mää tän tiedän ja osaan! Miks sit ei voida puhua oikeilla sanoilla vaan sekotetaan mua enempi:kieh:
Ja miten niin tiesit:stick:
:wave:Iltaa :wave:
Mulla on jotenkin hyvä fiilis
No ei nyt varsinaisesti . On vaan sellainen olo, että tästä vuodesta tulee/seuraa vielä jotain hyvää, vaikka sen eteen pitäisikin puurtaa itsensä tainnoksiinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30691240::wave:
Onkos tapahtanut jotain oikein kivaa
No ei nyt varsinaisesti . On vaan sellainen olo, että tästä vuodesta tulee/seuraa vielä jotain hyvää, vaikka sen eteen pitäisikin puurtaa itsensä tainnoksiin
Tai ehkä se on vaan sitä, kun söin muffinsseja niin ne teki mut iloiseks.
Iltaa Namuselle :wave:.Täällä on vietetty synttäreitä, onnea :flower:
Laps nukkuu ja juutuupista löytyy aina vaan lisää musiikkia. Nyt poikki tai valvon pitkälle yöhön.
Tällaisen löysin, iki-ihana Timo Turpeinen :heart: tämän miehen ääni menee ihon alle.
https://m.youtube.com/watch?v=p5k443tuZ7I
Millaisa muffineita söit? Mää pidän sitruunaisista ja mustikkaisista.No ei nyt varsinaisesti . On vaan sellainen olo, että tästä vuodesta tulee/seuraa vielä jotain hyvää, vaikka sen eteen pitäisikin puurtaa itsensä tainnoksiin
Tai ehkä se on vaan sitä, kun söin muffinsseja niin ne teki mut iloiseks.
Sellaisia, missä oli jotain suklaakimpaleita . Oon vähän nirso kaikkien leivonnaisten kanssa, mutta yleensä suklaiset kelpaa.Millaisa muffineita söit? Mää pidän sitruunaisista ja mustikkaisista.
mulla kestää sivujen päivitys mut tiedä sitten johtuuko omasta koneesta vai palstasta.Jumittaako tää palsta muillakin?