K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ainahan ne on kaaosta, mutta tällä kertaa oli takana viiden keikkapäivän putki eri kaupungeissa ja vähän ennen liveä oli vetänyt täysillä ilmeisesti vähän tavallista pidemmän keikan (ainakin tupla-ccc) ja varmasti uuden biisin ensiesitys nosti adrenaliineja vielä normaalia korkeammalle. Vähemmästäkin iskee väsymyshysteria päälle. Näin ainkin itse tuon sekoilun tulkitsin.
Ihan vakuuttava selitys kyllä 😀 En vaan tajua miksi sitten live käynnistetään just siinä vaiheessa.
 
vierailija
Nyt tulee sit minustakin suht asiaton kommentti:

Jossain some-matskus uuden biisin promoon liittyen oli näkynyt kuva Käärijästä istumassa parvekkeella lukemassa musavideota varten tehtyä iltapvlehteä.

Lehden pääotsikko oli: Pesäero Putiniin tulossa

En tykkää yhtään taustaan viittaavista viesteistä, mut täytyi tää laittaa, kun sattumalta tähän aikaan osui.
 
vierailija
Ois kyllä kiva jos joku ottaisi livessä vähän vetovastuuta. Mun mielestä niitten ei edes tarttisi pitää yllä mitään rooleja tuossa vaiheessa, kun on jo laskeuduttu lavalta ja esitys on ohi. Kärtsä (ja härtsäkin) on vähän rajatapauksia kyllä sen suhteen, ja häärijähän itse asiassa pitikin jotain toimintaa yllä vaikka pysyikin roolissaan. Ei siis tartte olla mitään käsikirjoitusta tietenkään mut nyt tuo vaikutti vaan siltä että kukaan ei oikeastaan halua sanoa mitään eikä näkyä kuvassa. Yllättäen Jan piti pakkaa kasassa, vaikkei se käynyt kuin muutaman kerran sanomassa jotain.
Niinpä, Kärtsän lisäksi noissa livessä vois olla joku toinenkin, joka puhuu ja pitää juttua yllä. Kivaa et Jan oli nyt. 🧡 Sekin oli musta ihan hauska live missä Erika silloin oli mukana.
 
vierailija
Onko nää kornit erohuhut virinny siksi että nyt on pakko parittaa sitä hengetöntä slovakian hemulia Käärijälle kuin olisi viimeinen mahdollisuus käsillä?
Olihan se K:n ja B:n matka lemmenloma selkeästi, enemmänhän se täällä ottaa osaa koville, kun S tarina on kuivunut kokoon. Ja B tuli vielä Kyprokselta Suomeenkin, sitä ei varmaan kovin moni odottanut enää lisäksi.
 
vierailija
Olihan se K:n ja B:n matka lemmenloma selkeästi, enemmänhän se täällä ottaa osaa koville, kun S tarina on kuivunut kokoon. Ja B tuli vielä Kyprokselta Suomeenkin, sitä ei varmaan kovin moni odottanut enää lisäksi.
Kuinka niin lemmenloma? Ei se mitä siitä on nähty eronnut mitenkään tavallisesta ystävysten lomasta. Ilmeisesti ainoa peruste on se, että jotkut ei usko, että he voisi olla kokonaista viikkoa kahdestaan lomalla ystävinä. Itse en ymmärrä miksi eivät voisi.
 

Yhteistyössä