En edes tiedä mistä alottaisin :I Aloitetaan vaikka ihan suht hauskasta tarinasta joka tapahtui muutama vuosi sitten kun olin 19v, silloisen poikaystäväni kanssa olimme yhdessä hiukan humpalla ja kun pääsimme kotiin huomasimme että avain on hävinnyt, olimme kuitenkin päässet rappukäytävään vaikka alaovi oli lukossa?!?! konttasimme sitten alakerroksessa portaiden alla!?!?!?! en tiedä vieläkään miksi, ehkä etsimme avainta?
Joku naapuri oli sitten touhuistamme soittanut poliisit paikalle ja hetken päästä käytävässä oli kaksi nuorekasta poliisia jotka nauroivat ääneen nähdessään kaksi juoppoa konttaamassa ympyrää.. kun huomattiin heidät niin aneltiin että soittaisivat talkkarin avaamaan kotioven. Tässä vaiheessa toinen poliisi pudisti päätä ja sanoi sana tarkkaan: Ei vittu! mä lähen röökil... hän siirtyi pihalle tupakoimaan ja jäljelle jäänyt poliisi koitti saada tolkkua touhuistamme. Hänkin siirtyi sitten maijaan istumaan ja soittamaan talkkarille.. tässä vaiheessa löysin avaimen taskustani ja kirmasin voiton riemuisasti pihalle, kailottaen että ei tartte soittaa löyty löyty hei löyty! tästä eteenpäin en muistakkaan sitten mitään.. eihän tässä mitään mutta aamulla kun lähdimme hakemaan krapula purtavaa istuivat nämä samat tyypit maijassa kaupan pihalla, huomasivat meidät ilmeisesti sillä toinen osoitti sormella meitä ja toisen kääntyessä katsomaan alkoivat ihan selkeästi huutonauramaan
*nolo*
Sitten vähän ikävämpiä juttuja.
Olen kauan ollut huonossa parisuhteessa ja todella yksinäinen, se ei oikeuta näihin tekoihin enkä edes ymmärrä miten päädyn tällaisiin tilanteisiin, mutta aika ajoin lähden nollaamaan yksin oikein kunnolla. Olen monen vieraan miehen matkaan päätynyt umpi tunnelissa ja tätä katunut aamulla kovin, mutta viimeisin kerta oli aivan hirveä.
Olin baarissa enkä tiedä miten, millä ja miksi olen päätynyt suht vanhan 60v miehen asuntoon jossa oli kaksi muutakin vanhempaa miestä, päätin heidän kanssa sitten vetää kunnon kolmen kimppaa..
Kaikki nämä miehet ovat naama tuttuja joita näkee samalla cityllä aika ajoin
tietävät myös että olen varattu.
Olen myös joutunut monesti elämässäni putkaan ja sekoillut siellä riittävästi.
Kerran kännireissulla mulla oli minihame, haaroista revenneet sukkahousut eikä pikkuhousuja, istuin julkisella paikalla portailla siinä sitten tietämättäni kalkkuna roikkuen ja keskustelin joidenkin jätkien kanssa henkeviä...he siis seisoivat portaiden alapäässä naama juuri sen korkeudella.
Lukemattomat kerrat kussut housuihin, elvistellyt, valehdellut ja käyttäytynyt muutenkin idioottimaisesti.
En ymmärrä mikä muhunmenee humalassa koska selvinpäin olen aika ujo ja kiltti.