Spencer Hastings
Mut toki nykyiset kehonrakentajat ja varsinkin "fitness" -ihmiset on aika lähellä keharia noin ajatusmaailmaltaan. Että et oo Raffi ihan väärään mennyt.
Awww :heart:Mulle selvis vasta amiksessa ettei kehari tarkota kehonrakentajaa :ashamed:
tinkupinku punaposki :kiss:Diksupiksupunapöksy :kiss:
Hirvee himo tuli saada suuhunsa jotain kovaa!
Lucky you :stick:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30673757:Mie oon niin sujuvasti unohtanut tuon teurastusmeiningin .
Mä voin hoitaa sulle tahmaa leipäläpeen :xmas:Siiis voisko joku tehdä mulle oikein mehvää ja tahmasta suklaakakkua?!?! Hirvee himo tuli saada suuhunsa jotain tahmasta!
ei suklaakakku ole kovaa :stick:mitäköhän se vois olla?
Lucky you :stick:
Kauhee nälkäkin olevinaan, mut silti ei yhtään ruokahalua. Saaks syödä sipsejä ja suklaata nälkäänsä nyt tän kerran?
en mä kyllä ällömakeeta haluu. mut tahmasta ja muuten hyvääMä voin hoitaa sulle tahmaa leipäläpeen :xmas:
Tein just torstaiksi työkavereille porkkana-appelsiini-valkosuklaapaloja. Oli ällömakeita ja tahmeita.
:ashamed:Kaverit saa sanoa kehariksi.
ei kyrpä ole kovaa :stick:
Hormonikierukan autuuttaLucky you :stick:
Kauhee nälkäkin olevinaan, mut silti ei yhtään ruokahalua. Saaks syödä sipsejä ja suklaata nälkäänsä nyt tän kerran?
vain jos homman osaamutta se muuttuu semmoseks naisen suussa
Eipä tunnu merkkaavan ne lukuisatkaan kerratno saat toki, oot niin hoikka että ei yks kerta meinaa mtn
vain jos homman osaa
Musta tuntuu, et tällä hetkellä voisin hankkia kohdunpoiston. Pääsis koko riesasta kerrallaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30673781:Hormonikierukan autuutta
Ja saat syödä sipsejä ja suklaata.
No en voi kieltääkään etten osaisi :saint:sää taiat osata luulen ma
Äh, ei taija miusta olla apua, oisit pyytänyt jotain kinkki/thai/intialaista unohtamatta tietenkään ranskalaisia klassikoita ja venäjän keittiöitä. Mut mitään en osaa leipoa..Siiis voisko joku tehdä mulle oikein mehvää ja tahmasta suklaakakkua?!?! Hirvee himo tuli saada suuhunsa jotain tahmasta!
...mua varten ei viitistä sitten opetella.nyyh.Äh, ei taija miusta olla apua, oisit pyytänyt jotain kinkki/thai/intialaista unohtamatta tietenkään ranskalaisia klassikoita ja venäjän keittiöitä. Mut mitään en osaa leipoa..
(leipää/pastaa/karjalanpiirakoita/ jne semmosia vaan)
Eilen tein pullia (mitälieolieneestiijä) jälkkäriksi lapsosille. Ravistelin pakastepullat pellille.. :ashamed: