oot niin söpö :heart:
oot niin söpö :heart:
Pitäähän sitä nyt vähän olla mistä ottaa kiinni :heart:
Harvassa ne hyvät paikat taitaa olla. Aamuyön tunteina pikku maistissa rilliruoka on kyllä usein ihan hyvää kaikesta huolimatta .mää kävin syksyllä ihan pirruuttani rillillä ku en oo käyny valovuosiin
pahaa ja ihan liian paljon
Ja nuohan on selvästi lihaksiaPitäähän sitä nyt vähän olla mistä ottaa kiinni :heart:
rasvainen ruokahan vaan vähentää niitä loppupään muutenkin huonoja vuosia. joten tääl ainakin laitetaan lisää possua pannulle.Grilliruoka on rasvasta ja suolasta paskaa jota syödessä oikein tuntee ko verisuonet tukkeutuu ja sydänkohtaus koputtelee. Se suolan määrä on oksettavaa, en suostu syömään.
Tekis mieli ryypätä, mut en jaksa mennä jääkaapille. Nyyh.
KehonrakentajakirahviAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30673668:Ja nuohan on selvästi lihaksia
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30673665:Harvassa ne hyvät paikat taitaa olla. Aamuyön tunteina pikku maistissa rilliruoka on kyllä usein ihan hyvää kaikesta huolimatta .
Kaverit saa sanoa kehariksi.Kehonrakentajakirahvi
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30673701:Mä haluun kotii. Mua väsyttää ja mul on nälkä :/ mut ei ko mä joudun olee vissiin yötä täällä. Paskaa. Oisin mieluummin tullu vaik aamul takasi.
Voi sua pientä : / :hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30673701:Mä haluun kotii. Mua väsyttää ja mul on nälkä :/ mut ei ko mä joudun olee vissiin yötä täällä. Paskaa. Oisin mieluummin tullu vaik aamul takasi.
Hyi sua :stick:Kaverit saa sanoa kehariksi.
:O kenet pistit lihoiksi?Terveiset deedeelästä...
Mulle selvis vasta amiksessa ettei kehari tarkota kehonrakentajaa :ashamed:Hyi sua :stick:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30673735::O kenet pistit lihoiksi?
:d :d:d::d: :d::dfd: D: :d:öa;lslkjahdkcbnalx>:mulle selvis vasta amiksessa ettei kehari tarkota kehonrakentajaa :ashamed: :d
Mie oon niin sujuvasti unohtanut tuon teurastusmeiningin .