The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
[video=youtube;1HYgidYaBl8]https://www.youtube.com/watch?v=1HYgidYaBl8&list=PLBCC15D0E3ED5E67A[/video]


Maailmassa on vielä jotain kaunista. Nimittäin Tuomas Holopaisen sävellykset.
 
  • Tykkää
Reactions: Tweet
Siiis voisko joku tehdä mulle oikein mehvää ja tahmasta suklaakakkua?!?! Hirvee himo tuli saada suuhunsa jotain tahmasta!
Äh, ei taija miusta olla apua, oisit pyytänyt jotain kinkki/thai/intialaista unohtamatta tietenkään ranskalaisia klassikoita ja venäjän keittiöitä. Mut mitään en osaa leipoa.. :(
(leipää/pastaa/karjalanpiirakoita/ jne semmosia vaan)

Eilen tein pullia (mitälieolieneestiijä) jälkkäriksi lapsosille. Ravistelin pakastepullat pellille.. :ashamed:
 
Äh, ei taija miusta olla apua, oisit pyytänyt jotain kinkki/thai/intialaista unohtamatta tietenkään ranskalaisia klassikoita ja venäjän keittiöitä. Mut mitään en osaa leipoa.. :(
(leipää/pastaa/karjalanpiirakoita/ jne semmosia vaan)

Eilen tein pullia (mitälieolieneestiijä) jälkkäriksi lapsosille. Ravistelin pakastepullat pellille.. :ashamed:
...mua varten ei viitistä sitten opetella.nyyh.
 
Mä tulin sänkyyn etten sorru juomaan. Tipattoman lopetus tais olla virhe. Joka päivä tekis mieli vaan juoda, ja valitettavan hyvin on palannu mieleen ne ajat ko oli hauskaa juoda jatkuvasti. Tuli juotua iloon, suruun, tylsään, hauskaan, kavereiden kanssa, yksin. Ihan kaikissa tilanteissa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä