The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ATM ja CdG :hug: sinne.

Mun olo on parempi, kurkussa tuntuu viellä pala, mutta pienentynyt eikä ole enää niin vaikea hengittää.
Kohta kuorimaan iltapalaksi kasviksia, dipit on valmiina. :p paahdoin myös pari kaurapalaa ja laitoin päälle aromisuolaa ja chiliä.
 
Spencer Hastings
Auttakaa mua sekoomasta. Tässä on muutenki ollu ties mitä, mulla työt lisäänty ja ylppäritkin on tulossa ja koulutyöt painaa. Lisäksi naapurustossa on alkanu olla yhä enemmän omituista mölinää ja sekoilua ja kaikkea, niin nyt selvis syy. Taloyhtiökirjoista näkyy, että tänä vuonna mun yläkertalaisen kämpän on ostanut Kriminaalihuollon Tukikeskus =) =) Menetin just monta kymmentä tuhatta euroa. Tän asunnon arvo romahti totaalisesti, ja mun mielenterveys romahtaa tiedosta, että noista vitun valkoroskista ei tuu koskaan pääsemään lopullisesti eroon.

Mun kukkahattustelu tän talon järjestyshäiriöiden suhteen on muutenkin aika näkyvää, että jos tossa kohta lehdistä luette, että nainen tapettiin kotiinsa, niin nää voi olla ennakkohyvästit.

Kai mä sit vaan vuokraan seuraavaks tän oman asuntoni HOASin kautta tai pakolaistukikeskukseksi. Sitähän tää talo näköjään haluaa. Aiemmin taloyhtiö on mm. torpannut Helsingin Kaupungin ostoaikeet työsuhdeasunnoiksi, mut kriminaalit kyllä kelpaa.
 
Auttakaa mua sekoomasta. Tässä on muutenki ollu ties mitä, mulla työt lisäänty ja ylppäritkin on tulossa ja koulutyöt painaa. Lisäksi naapurustossa on alkanu olla yhä enemmän omituista mölinää ja sekoilua ja kaikkea, niin nyt selvis syy. Taloyhtiökirjoista näkyy, että tänä vuonna mun yläkertalaisen kämpän on ostanut Kriminaalihuollon Tukikeskus =) =) Menetin just monta kymmentä tuhatta euroa. Tän asunnon arvo romahti totaalisesti, ja mun mielenterveys romahtaa tiedosta, että noista vitun valkoroskista ei tuu koskaan pääsemään lopullisesti eroon.

Mun kukkahattustelu tän talon järjestyshäiriöiden suhteen on muutenkin aika näkyvää, että jos tossa kohta lehdistä luette, että nainen tapettiin kotiinsa, niin nää voi olla ennakkohyvästit.

Kai mä sit vaan vuokraan seuraavaks tän oman asuntoni HOASin kautta tai pakolaistukikeskukseksi. Sitähän tää talo näköjään haluaa. Aiemmin taloyhtiö on mm. torpannut Helsingin Kaupungin ostoaikeet työsuhdeasunnoiksi, mut kriminaalit kyllä kelpaa.
:O

Miusta tuntuu, että mie en nyt taida osata oikein auttaa koska mie olisin varmasti ihan samoilla fiiliksillä.
 
Spencer Hastings
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30673490:
:O

Miusta tuntuu, että mie en nyt taida osata oikein auttaa koska mie olisin varmasti ihan samoilla fiiliksillä.
Tekis mieli melkein itkee :D Soitin jo miehelle ihan järkyttävän raivopuhelun, että nyt mä kyllä perkele myyn tän asunnon jollekin somalijärjestölle ihan kostoksi.. kostoksi muita viattomia naapureita kohtaan vissiin. En pysty ajatella järkevästi, kun suututtaa ihan oikeesti.

Asunto on myyty joskus toukokuu-tämän päivän välillä, ja kun tarkemmin ajattelee niin kyl siinä on jo kaksi kertaa vaihtunut asukas. Ensimmäisestä ei ollut mitään ääntä eikä harmia, ja tästä nykyisestä on. Ei sen enempää onneksi kuitenkaan, kuin lähes päivittäin tapahtuvia illanistujaisia. Jotka muuten alkoi just tätä kirjoittaessa. Kovaäänistä kälätystä, sanaharkkaa iltakasista-aamuviiteen on perinteinen. Ei paskaakaan kiinnosta jos tapahtuu päiväsaikaan tai satunnaisesti ois illanviettoja. Mutta kun JOKA_PÄIVÄ. Ja mulla ei oo mitään itsesuojeluvaistoa näiden asioiden suhteen, menen tasan kilaroimaan esim ovelle. Et toivottavasti mulla nyt sit on murhamiehiä vaikka tuolla naapurissa. Pääsis tästäkin elämästä ja sais vaikka oman 15-minuuttisen julkisuudessa.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
No niin, nyt ei nukuta yhtään. Alkemistit pisti paskaks asunnostaan helvetillisen määrän lasia ja lapioivat tai jotain moskan pihalle. Toinen riehuja pääsi valtion pahnoille lepuuttamaan. Poliisi on ystävä :heart:
 
Spencer Hastings
No niin, nyt ei nukuta yhtään. Alkemistit pisti paskaks asunnostaan helvetillisen määrän lasia ja lapioivat tai jotain moskan pihalle. Toinen riehuja pääsi valtion pahnoille lepuuttamaan. Poliisi on ystävä :heart:
Kappas, meillä on vähän samansuuntaista kohtaloa tässä =)

Jaksuhali sinnekin, ystäväiseni. Onneksi tässä ei itsellä ole lapsiakin kärsimässä tilanteesta.

Seuraava asumismuoto on omakotitalo ja haulikkokaappi.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kappas, meillä on vähän samansuuntaista kohtaloa tässä =)

Jaksuhali sinnekin, ystäväiseni. Onneksi tässä ei itsellä ole lapsiakin kärsimässä tilanteesta.

Seuraava asumismuoto on omakotitalo ja haulikkokaappi.
Mies kävi jo tarkistamassa pihan ja huomenna päivänvalolla päästään taas siivoamaan. Lasten takia täytyy pitää piha siistinä.

Myisin tämän asunnon vaikka huomenna, jos joku ostaisi.

Spence, Y-säätiö ostaa pieniä asuntoja.
 
Spencer Hastings
Spence, Y-säätiö ostaa pieniä asuntoja.
Joo, oishan noita ostajia noissa sossun haaroissa ja muualta. Mut tää oli tarkotus olla vähän sellanen homma, että tätä asuntoa ei myytäis ollenkaan vaan pitäisin vuokralla kun itse en asu täällä. Eli niinkuin 2016-loppuelämä, koska mulla pitää olla myös kiinteetä ja tuottavaa omaisuutta, johon ei liity mun mies mitenkään osa-omistuksen tai panttien muodossa. Valittiin tää yhdessä meidän kahden kaupungin välillä ravaamiseen soveltuvaksi, ja katottiin kans, että tää on hyvä ja tuottava vuokrakohde. Eihän vuokralaiselle tarvi kertoa tästä seikasta, mutta jos tän talon yleisilme lähtee laskuun, niin se laskee myös vuokramarkkinoilla tän arvoa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä