Mitäs sieltä kaapista löytyisi?Munapastaa.....mut mitä sen kanssa kun on vähän hiljasta jääkaapissa?
Mä rakastan munapastaa. Laitan sekaan nokareen voita ja syön noin puolet. sit sekaan (Felixin) ketsuppia ja loput massuun. Ja maitoa päälle. Ahhh!Munapastaa.....mut mitä sen kanssa kun on vähän hiljasta jääkaapissa?
:hug:Ai prkl mä en jaksa aina jotain huolia ja vastoinkäymisiä. |O
Ei oikeestaan mitään...pistin yrttisuolaa ja pienen voi nokareen ja ananasta,saa kelvata.Huomenna pitää sit tehdä lihapullia tai pihvejä jos jaksaa,tiedä sitten millon kotiudun.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30673405:Mitäs sieltä kaapista löytyisi?
Voi ja suola taikoo ruoasta kuin ruoasta syömäkelpoista .Ei oikeestaan mitään...pistin yrttisuolaa ja pienen voi nokareen ja ananasta,saa kelvata.Huomenna pitää sit tehdä lihapullia tai pihvejä jos jaksaa,tiedä sitten millon kotiudun.
Allekirjoitan.Ainakaan mä en.
Suolaakin voi lisätä, jos siltä tuntuu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30673436:Voi ja suola taikoo ruoasta kuin ruoasta syömäkelpoista .
Miullakin olisi jauhelihaa odottelemassa huomista. Pitihän sitä ostaa kun halvalla sai . Nyt pitäisi vaan päättää tuleeko siitä pullia, kastiketta tai ehkäpä mureketta.No oli se ihan syötävää mut huomenna tarvii sit syödä kunnolla.
En mie nyt sentäs mikään viiden tähden kokki oo :ashamed:Suolaakin voi lisätä, jos siltä tuntuu.
Minulla on nyt ihan suunnaton kaipaus keittiöösi.
Makuuhuoneesi voit pitää, vessan voinemme jakaa, mutta suora yhteys jääkaappiin ja lieteen, jookos?
Eiköhän luulis ajavan .Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30673476:Vähä olis nälkä joo. 10 aikaa syöny yhe protskupatukan. Jos mä pääsen tänää pois nii ajaiskoha se taksikuski vaikka hesen tai mäkin luukun kautta jos nätisti pyytäisin
:OAuttakaa mua sekoomasta. Tässä on muutenki ollu ties mitä, mulla työt lisäänty ja ylppäritkin on tulossa ja koulutyöt painaa. Lisäksi naapurustossa on alkanu olla yhä enemmän omituista mölinää ja sekoilua ja kaikkea, niin nyt selvis syy. Taloyhtiökirjoista näkyy, että tänä vuonna mun yläkertalaisen kämpän on ostanut Kriminaalihuollon Tukikeskus =) =) Menetin just monta kymmentä tuhatta euroa. Tän asunnon arvo romahti totaalisesti, ja mun mielenterveys romahtaa tiedosta, että noista vitun valkoroskista ei tuu koskaan pääsemään lopullisesti eroon.
Mun kukkahattustelu tän talon järjestyshäiriöiden suhteen on muutenkin aika näkyvää, että jos tossa kohta lehdistä luette, että nainen tapettiin kotiinsa, niin nää voi olla ennakkohyvästit.
Kai mä sit vaan vuokraan seuraavaks tän oman asuntoni HOASin kautta tai pakolaistukikeskukseksi. Sitähän tää talo näköjään haluaa. Aiemmin taloyhtiö on mm. torpannut Helsingin Kaupungin ostoaikeet työsuhdeasunnoiksi, mut kriminaalit kyllä kelpaa.
Tekis mieli melkein itkee Soitin jo miehelle ihan järkyttävän raivopuhelun, että nyt mä kyllä perkele myyn tän asunnon jollekin somalijärjestölle ihan kostoksi.. kostoksi muita viattomia naapureita kohtaan vissiin. En pysty ajatella järkevästi, kun suututtaa ihan oikeesti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30673490::O
Miusta tuntuu, että mie en nyt taida osata oikein auttaa koska mie olisin varmasti ihan samoilla fiiliksillä.
Kappas, meillä on vähän samansuuntaista kohtaloa tässä =)No niin, nyt ei nukuta yhtään. Alkemistit pisti paskaks asunnostaan helvetillisen määrän lasia ja lapioivat tai jotain moskan pihalle. Toinen riehuja pääsi valtion pahnoille lepuuttamaan. Poliisi on ystävä :heart:
Mies kävi jo tarkistamassa pihan ja huomenna päivänvalolla päästään taas siivoamaan. Lasten takia täytyy pitää piha siistinä.Kappas, meillä on vähän samansuuntaista kohtaloa tässä =)
Jaksuhali sinnekin, ystäväiseni. Onneksi tässä ei itsellä ole lapsiakin kärsimässä tilanteesta.
Seuraava asumismuoto on omakotitalo ja haulikkokaappi.
Mietis ny kaks kertaa mihin ketjuun kirjoitat jos tommoista pyydät?Auttakaa mua sekoomasta...
Joo, oishan noita ostajia noissa sossun haaroissa ja muualta. Mut tää oli tarkotus olla vähän sellanen homma, että tätä asuntoa ei myytäis ollenkaan vaan pitäisin vuokralla kun itse en asu täällä. Eli niinkuin 2016-loppuelämä, koska mulla pitää olla myös kiinteetä ja tuottavaa omaisuutta, johon ei liity mun mies mitenkään osa-omistuksen tai panttien muodossa. Valittiin tää yhdessä meidän kahden kaupungin välillä ravaamiseen soveltuvaksi, ja katottiin kans, että tää on hyvä ja tuottava vuokrakohde. Eihän vuokralaiselle tarvi kertoa tästä seikasta, mutta jos tän talon yleisilme lähtee laskuun, niin se laskee myös vuokramarkkinoilla tän arvoa.Spence, Y-säätiö ostaa pieniä asuntoja.