The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30673215:
Lääkäri epäili et mul olis välilevyn pullistuma ja toi mahakipu jäi vähä niinku mysteeriks. No mä sain ensi 2x voltarenia ja lihasrelaxanttia molempii kankkuihi, sit 2 panacodia, ei auttanu kipuihin nii sit sain yhe oxynormi-piikin käsivarteen ja 2 jotain kipulääkettä persposkiin.

Nut heittää päästä, mut kivut on myös oikeestaa kaikki pois. Inhottava paineen tunne tuol seläs.
:hug: - no huh huh, vai vielä välilevyn pullistumakin...voi sentään...ei ois tarttenu kyllä olla tuotakaan...

Melkoset coctailit sait kuiteskin, hyvä vaan :). Toivottavasti sait jatkoa ajatellen myös kunnon lääkkeet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30673215:
Lääkäri epäili et mul olis välilevyn pullistuma ja toi mahakipu jäi vähä niinku mysteeriks. No mä sain ensi 2x voltarenia ja lihasrelaxanttia molempii kankkuihi, sit 2 panacodia, ei auttanu kipuihin nii sit sain yhe oxynormi-piikin käsivarteen ja 2 jotain kipulääkettä persposkiin.

Nut heittää päästä, mut kivut on myös oikeestaa kaikki pois. Inhottava paineen tunne tuol seläs.
No johan vaihtuu diagnoosit tiuhaan :O eikö ne nyt vois tutkia kunnolla sen sijaan,eet vaan arvailis ja antaos lääkettä toisensa perään?
 
Siis millaisia nuo nykylääkärit oikein ovat? :O
...ne on semmosii, että elä suin surminkaan mene sairastumaan ja jos niin ikävästi sattuu kuitenkin käymään, niin...

...rukoile ja lujasti, jotta sun kohdalles sattuis se tolkkupäisin valkotakki :snotty:


Ihan ihme meininkiä kyllä, pitänee ruveta tekemään kunnon poppakonsteja että sais jatkossakin *kopkop koputtaa puupäätänsä* kiertää moisen keskuksen kaukaa....
 
...vaan miepä lähden ensteksi tekemään lettutaikinaa ja sen jälkeen kipaisen saunaan :)

Niin nätisti tuo meijen prinsessapotilas tässä meni pyytämään, jotta jos iltapala menis pikkasesti herkuttelun puolelle...hyvä jos letut maistuisivat, on mennyt tämän päivän lähes pyhällä hengellä. Juonut onneksi on mutta ihmekös tuo, jos ei ruoka maistu, kun kuumetta on aivan tarpeeksi.

Mutta - se vain ajaa ärtsyä pöpöä pois joten olkoon tuossa vielä mukana :)
 
Määki käväsen tovin kuluttua saunottamassa ipanan, heitän sen nukkuman ja heittäydyn itekki sänkyyn enkä tee enää mitään. Paitsi pakata pitäis, aamusta lähtö kotia kohti. Vihdoin. Ihanaa päästä takas omaan rytmiin, ja kauas herkkujen ääreltä.
 
No johan vaihtuu diagnoosit tiuhaan :O eikö ne nyt vois tutkia kunnolla sen sijaan,eet vaan arvailis ja antaos lääkettä toisensa perään?
Siis tää toine lääkäri kellä nyt olin nii hutki ja tutki. Ja toi diagnoosi tosta pullistumasta on 99% varmuudella oikea. Sillä lääkärillä on itellään sama vaiva ja se terkkarin lekuri, joka laittoi mul lähetteen nii veikkas kans sitä samaa.

Noi vattakivut on oikeestaa poistunu, paineluarkuutta esiintyy, mut mitkään veriarvot ei oo pielessä tai muutakaan. Eikä sille nyt oikein voi mitään, sen kyllä ymmärrän. Umppariepäily, mutta turhaan ei leikata. Jos se kipu vaan jatkuu ja jatkuu nii sit kirurgin pöydälle. Ja kyllä mä oon iha tyytyväinen et sain lääkkeitä sen verta ettei tarvii enää kärsiä, kyl mä tos jo 4h istuin ja kärsin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30673292:
Sil oli joku pidempi nimi, mut jotain oxya kuitenki. Kurkkasin itteeni peilistä ja melkone narkkari siält kurkkas takas :LOL:

Ainii, mä oon siis edelleen tääl sairaalassa et ei ne sentään tällasis pöllyis lähettäny kotii..
Kauanko sä siellä oot?
 
...vaan miepä lähden ensteksi tekemään lettutaikinaa ja sen jälkeen kipaisen saunaan :)

Niin nätisti tuo meijen prinsessapotilas tässä meni pyytämään, jotta jos iltapala menis pikkasesti herkuttelun puolelle...hyvä jos letut maistuisivat, on mennyt tämän päivän lähes pyhällä hengellä. Juonut onneksi on mutta ihmekös tuo, jos ei ruoka maistu, kun kuumetta on aivan tarpeeksi.

Mutta - se vain ajaa ärtsyä pöpöä pois joten olkoon tuossa vielä mukana :)
Pikkuisten pöpötaudeissa oleellista on se, että saa nestettä ja että se pysyy sisällä.
Pipiselle jätski ja herkut on ihan terveellistä ravintoa. Jos maistuvat.

Asiasta kukkaruukkuun, mulle aikanaan yks lääkefirma laittoi hakemuksen, et mun pitäis määritellä lääkkeeksi ripulijauhejuoma, jossa oli sokeria, suolaa ja makuainetta. Ei päästy yhteisymmärrykseen, koska tolla perusteella mun olis pitäny määritellä lääkkeeksi myös juhlamokka ja einespitsa.
 
Miulle tuli kerran vastaan tohtori joka tutkittuaan ja hutkittuaan kyseli miulta että mikäs koodi tähän sairasloman syyksi laitetaan. Sanoi miulle, että miehän tiiän ne varmaan paremmin kuin hän :O. Arvottiin sitten lähimmäksi sopiva yhdessä :LOL:. Luojan kiitos ettei ole tuota puoskaria tarvinnut tavata uudestaan.
 
...ja oioioioiOI!!! :heart:

....niin se suku vaan on kasvamaan päin ja kasvoikin eittämättä aivan ihanan lutuisella ja nökköskökkösellä pojanmussukalla :heart:

Voi ryönä....on noi pikkuihmiset sitten vaan aina niin *huokaisu*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä