The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miks ihmeessä kuvittelet, että pakkien antaminen olis muille yhtään sen helpompaa?
Mistä sait päähäsi, että niin kuvittelen?

Mut mulla on ihantaatusti tarpeeksi kokemusta pakkien antamisesta tai jopa valmiiksi maksettujen naisten seurasta. Hyvä syy oli kotona.

Mut sinkkumiehenä mulla ei o hirveesti kokemusta pakkien antamisesta. Yleensä olen pyytämispuolella. Toisekseen, on liian helppo kulkea siihen suuntaan mihin viisari sattuu sojottamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30670966:
:ashamed:niin no... tuota... öööööö
No, jotkut naarasotukset keräilevät kenkiä, joten hattujen ja luutien keräily noitanaisella on hyvinkin ymmärrettävää.

Itsehän en keräile mitään, paitti TexWillereitä ja kirjoja. Sitä kait ei edes lasketa keräilyksi?
 
Mie yritin pikaisesti päästä kiinni viime päivien polttavista aiheista ketjussa.

ATM:lle toivon pikaista paranemista. Toivottavasti vatsakipu helpottaisi eikä uusisi :hug:.

Laukussa pitää ehdottomasti olla vetoketju ja vähintään yksi erillinen osasto muille tavaroille. Miulle unelma laukku olisi sellainen mikä olisi edellisten lisäksi nahkaa ja siihen mahtuisi läppäri ja muut tavarat. Ja se olisi crossbody mallinen. Haluan, että kädet pysyy vapaana. Eniten ärsyttää tällä hetkellä kantaa yhtä laukkua omille tavaroille ja läppärilaukkua erikseen. Oon löytänyt jo tuon unelmien laukun, mutta koska materiaali on nahkaa saisi siitä muutaman satasen pulittaa. Jää siis tässä kohtaa vielä osastolle harkitaan joskus. Mitään monen tonnin merkkilaukkua en kaipaa. Haluan käytännöllisyyttä ja kestävää laatua.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Kiitos kyöpsykkä :hug:
Ohan tää outoa ja merkillistä, tänää ei oo oikeestaa ollu mitään tuntemuksia enää, lämpö kuitenki sahailee siellä 37.2-37.5 hujakoilla, mikä on kyllä outoa, ku useimmiten mulla on se siellä 36.2-26.5 paikkeilla. Mut edelleen se vatta aristaa paineltaessa, mutta josko ne ois vaan ne imusolmukkeet sitte tulehtunu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30671078:
Kiitos kyöpsykkä :hug:
Ohan tää outoa ja merkillistä, tänää ei oo oikeestaa ollu mitään tuntemuksia enää, lämpö kuitenki sahailee siellä 37.2-37.5 hujakoilla, mikä on kyllä outoa, ku useimmiten mulla on se siellä 36.2-26.5 paikkeilla. Mut edelleen se vatta aristaa paineltaessa, mutta josko ne ois vaan ne imusolmukkeet sitte tulehtunu..
Käy huomenna uudestaan tohtorilla jos jatkuu tuo kipu ja lämpöily :hug:.
 
IhQ
Toki ne lapset ovat siinä ja sitä hulinaa ja menoa ja asiaa on vaikka ja kuinka. Mutta. Se on ollut tietoinen valinta. Eli - kuuluu kuvioon kaupanpäälisenä.

Tuommonen kuitenkin kalskahtaa huonosti korvaan, tämmösellä lasten kanssakin menijällä. Siihen tulee se hieno vertailunäkökulma aivan väkisin. "...joo, mutta kun meillä on vielä ne lapsetkin sen kaiken muun lisäksi".
Ääh, en mie sitä ainakaan tarkoittanu niinkään että ne lapset olis joku välttämätön paha, tai joku maailman hirvein moka mikä on tullut tehtyä. Ei. Ainakaan miulle.
Lapsi haluttiin ja onneksi saatiin, toinenkin vielä.

Meneehän niiden kanssa joskus hermot, oli yöheräilyjä ja tappelua mutta olispa hiljasta elämä jos niitä ei olis.
 
Kahdet treffit peruuntunu tänään, tabletti koittaa pakottaa rekisteröitymään googleen saadakseni ladata chromen tän androidin oman paskaselaimen tilalle, ja sanoma pron sivuilla on jotsin häikkää, enkä pääse kuuntelemaan kurssin äänitiedostoja mitä tarttisin läksyihin. Haistakoon kaikki paskaa ja kusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30671099:
Käy huomenna uudestaan tohtorilla jos jatkuu tuo kipu ja lämpöily :hug:.
Tarvii varmaan soitella tonne sairaalaan huomenna ja kysellä, että mitä tehään, ku tohon terkkaan on ihan turha mennä. Eka ne kiukuttelee, että mikset menny työterveyteen, ei meillä oo aikoja. Ja ku siellä mä kuitenki olin, nii kai ne sieltä sit osaa sanoo, et mitä tehään.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä