Huomenta! Täällä first world problem, kahvi maistui ihan hirveälle. Jäi juomatta.
Kerro faktat ja anna neidon itse tehdä päätös riittääkö vai eiMiksi, oi miksi kännykässäsi on tulvan verran viestejä neitokaiselta jota en ole aikoihin tavannut?
Hän on aivan ihana, upea ja jokaisen tietämäni miehen mieleen hyvin kaunis, niinkuin viimeisimpänä.
Mutta on minulle aivan liian nuori. Parhaassa perheenperustamisiässä.
Miksi, oi miksi kiduttaisin häntä turhilla toiveilla. Olen lapseni tehnyt jo kauan sitten. Jokainen kanssani vietetty päivä olisi hänelle vain hukkaan heitettyä aikaa. Maailma on täynnä miehiä ja hän, joka voi sormia napsauttamalla valita kenet vain ei tarvitse hetkeäkään olla kiinnostunut minusta.
Eli miten mies pystyy sanomaan ei? Vaikka itseä kiinnostaisi suhde, mutta ei mahdoton.
Vissiin semmoinen first world problem?
Toivottavasti rauhoittuu! Vaikka en kyllä tiedä, onko sekään sitten hyvä, että jää taas selvittämättä mistä kipu johtuu. Ois ärsyttävää. Ei noista nykylekureista oo mihinkään. :|Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30670281:Huomenta. :wave:
Nyt on mahan suunnilla rauhallista, mutta en kyllä luota siihen, että se jatkuis koko päivän, toivottavasti ny parantuis, mut vähän epäilen.
Nii-i. oishan se kiva tietää. Paljon se tutki, mutta oishan se voinu ehkä vielä jotain tehä.Toivottavasti rauhoittuu! Vaikka en kyllä tiedä, onko sekään sitten hyvä, että jää taas selvittämättä mistä kipu johtuu. Ois ärsyttävää. Ei noista nykylekureista oo mihinkään. :|
Toi Bitchilän duunimestan tilanne kuulostaa nyt siltä, että on viime tinka kutsua osaava työterveyslääkäri ja työsuojelupäällikkö hätiin. Ei kirjoittelemaan saikkuja tai pillereitä, vaan ottamaan selvää mikä työpaikalla on sairasta.Öyh
Saikkurumba jatkuu ja pahenee -> menee ainaki iltakuuteen. Nyt on pään hajoaminen lähellä.
Ihan just tästä on kyse.Huomenta!
Väsymyksestä en tiiä viitinkö ees mitään sanoa ettei mee tappeluksi..
Jotenkin tuosta krutin jutusta tuli mieleen että ehkä tarkoitus ei ollut väittää etteikö lapsettomat voisi olla väsyneitä, kuten täällä ymmärrettiin..vaan pikemminkin että ajatelkaa se teijän väsymys, ja lisätkää siihen ne pari muksua jotka tekee lisää hulinaa ja vaatimuksia, mitä kaikkee pitäs jaksaa.
Näin teenkin.Kerro faktat ja anna neidon itse tehdä päätös riittääkö vai ei
Toki ne lapset ovat siinä ja sitä hulinaa ja menoa ja asiaa on vaikka ja kuinka. Mutta. Se on ollut tietoinen valinta. Eli - kuuluu kuvioon kaupanpäälisenä.Ihan just tästä on kyse.
Ne muksut kun ovat siinä, niin niitä ei voi työntää takaisin sinne mistä ovat tulleet. Vaikka itse olisi kuinka rättipoikkipuhkisairas, niin ne muksut on ruokittava, pipiin puhallettava jne. Vanhemmuudesta ei saa sairaslomaa vaikka olisi sairaslomalla.
Kumman helposti kuitenni osasit neuvoa mua ko tossa taannoin olin samassa tilanteessa. Mitenkäs se pakkien antaminen nätisti ite on sit niin vaikeeta? Vai onks se nyt eri asia ko mies antaa pakkeja, eikä muija ookkaan se pahis joka "pitää löysässä hirressä" niinko väitit mun tekevän?Näin teenkin.
Kunhan keksin miten kertoa faktat myös itsestäni olematta tyly.
Osaan runoilla vaikka miten, mutta tuommoinen on hankalampaa.
Ulkopuolelta näkee ja kokee asiat eri tavalla. En minä muuta voi kertoa kuin sen miltä miehestä tuntuu. Tai siis minusta. Jos jotain kerron niin kerron siksi, että kaikkien ei ole syytä lyödä päätään samaan mäntyyn.Kumman helposti kuitenni osasit neuvoa mua ko tossa taannoin olin samassa tilanteessa. Mitenkäs se pakkien antaminen nätisti ite on sit niin vaikeeta? Vai onks se nyt eri asia ko mies antaa pakkeja, eikä muija ookkaan se pahis joka "pitää löysässä hirressä" niinko väitit mun tekevän?
Siis tonne. Ja äkkiä. Koko sakki.Anopintekele on kyllä ihana tapaus :heart:
Niin tuossa soitteli ja kertoili, että on sitten mennyt ja suunnitellut hiukan ens viikolle ohjelmanumeroita näille meijen ipanoille. Yhden kanssa olis tiedossa oikein Hesan reissua teattereineen kaikkineen :O ja sitten näiden kahden muun kanssa myös matkailua ja extrajuttuja.