The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!

Väsymyksestä en tiiä viitinkö ees mitään sanoa ettei mee tappeluksi..
Jotenkin tuosta krutin jutusta tuli mieleen että ehkä tarkoitus ei ollut väittää etteikö lapsettomat voisi olla väsyneitä, kuten täällä ymmärrettiin..vaan pikemminkin että ajatelkaa se teijän väsymys, ja lisätkää siihen ne pari muksua jotka tekee lisää hulinaa ja vaatimuksia, mitä kaikkee pitäs jaksaa. Miettikää miten väsyttävää se olis.
Tai no noin mie sanoisin..jos haluisin aiheeseen jotain kommentoida.

Tää on vähän sama asia kuin esim.kipu. Ei kukaan voi sanoa toiselle että ei se satu yhtään, kun kaikilla on erilainen kipukynnys. Tai mikä vaan tämmönen tuntemusjuttu.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Miksi, oi miksi kännykässäsi on tulvan verran viestejä neitokaiselta jota en ole aikoihin tavannut?

Hän on aivan ihana, upea ja jokaisen tietämäni miehen mieleen hyvin kaunis, niinkuin viimeisimpänä.
Mutta on minulle aivan liian nuori. Parhaassa perheenperustamisiässä.

Miksi, oi miksi kiduttaisin häntä turhilla toiveilla. Olen lapseni tehnyt jo kauan sitten. Jokainen kanssani vietetty päivä olisi hänelle vain hukkaan heitettyä aikaa. Maailma on täynnä miehiä ja hän, joka voi sormia napsauttamalla valita kenet vain ei tarvitse hetkeäkään olla kiinnostunut minusta.

Eli miten mies pystyy sanomaan ei? Vaikka itseä kiinnostaisi suhde, mutta ei mahdoton.

Vissiin semmoinen first world problem?
Kerro faktat ja anna neidon itse tehdä päätös riittääkö vai ei
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30670281:
Huomenta. :wave:

Nyt on mahan suunnilla rauhallista, mutta en kyllä luota siihen, että se jatkuis koko päivän, toivottavasti ny parantuis, mut vähän epäilen.
Toivottavasti rauhoittuu! Vaikka en kyllä tiedä, onko sekään sitten hyvä, että jää taas selvittämättä mistä kipu johtuu. Ois ärsyttävää. Ei noista nykylekureista oo mihinkään. :|
 
Öyh :mad:

Saikkurumba jatkuu ja pahenee -> menee ainaki iltakuuteen. Nyt on pään hajoaminen lähellä.
Toi Bitchilän duunimestan tilanne kuulostaa nyt siltä, että on viime tinka kutsua osaava työterveyslääkäri ja työsuojelupäällikkö hätiin. Ei kirjoittelemaan saikkuja tai pillereitä, vaan ottamaan selvää mikä työpaikalla on sairasta.

Tommoinen nimittäin ei ole normaalia, eikä saa tai voi olla.

Tommoinen jos jatkuu, niin hyvin äkkiä ne nyt töissä olevat, Bitsi mukaanlukien ovat pitkällä sairaslomalla ja ihan syystä.

Kenenkään duracellit eivät kestä loputtomiin.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Huomenta!

Väsymyksestä en tiiä viitinkö ees mitään sanoa ettei mee tappeluksi..
Jotenkin tuosta krutin jutusta tuli mieleen että ehkä tarkoitus ei ollut väittää etteikö lapsettomat voisi olla väsyneitä, kuten täällä ymmärrettiin..vaan pikemminkin että ajatelkaa se teijän väsymys, ja lisätkää siihen ne pari muksua jotka tekee lisää hulinaa ja vaatimuksia, mitä kaikkee pitäs jaksaa.
Ihan just tästä on kyse.

Ne muksut kun ovat siinä, niin niitä ei voi työntää takaisin sinne mistä ovat tulleet. Vaikka itse olisi kuinka rättipoikkipuhkisairas, niin ne muksut on ruokittava, pipiin puhallettava jne. Vanhemmuudesta ei saa sairaslomaa vaikka olisi sairaslomalla.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Jestas sentään - sehän pukkaa ja tekee ihan vauhdilla kevättä :O :)!

Ilma on kuin maitovelliä ja sataa ropisuttaa vettä :). Litsis lätsis rapa roiskuu ja lumihanget humpsahtavat mataliksi silmissä. Onhan veikeetä.

Torjantaita kaikille - viikonloppu häämöttää silmissä mukavasti, voitonpuolella ollaan siis tätä viikkoa menossa :)
 
Ihan just tästä on kyse.

Ne muksut kun ovat siinä, niin niitä ei voi työntää takaisin sinne mistä ovat tulleet. Vaikka itse olisi kuinka rättipoikkipuhkisairas, niin ne muksut on ruokittava, pipiin puhallettava jne. Vanhemmuudesta ei saa sairaslomaa vaikka olisi sairaslomalla.
Toki ne lapset ovat siinä ja sitä hulinaa ja menoa ja asiaa on vaikka ja kuinka. Mutta. Se on ollut tietoinen valinta. Eli - kuuluu kuvioon kaupanpäälisenä.

Tuommonen kuitenkin kalskahtaa huonosti korvaan, tämmösellä lasten kanssakin menijällä. Siihen tulee se hieno vertailunäkökulma aivan väkisin. "...joo, mutta kun meillä on vielä ne lapsetkin sen kaiken muun lisäksi".

Ihminen on väsynyt. Ja saa olla väsynyt. Olipa sen väsymyksen laatu sitten henkistä tai ruumiillista, olipa sen väsymyksen takana sitten työ tai perhe tai vastuunkanto tai ihan mikä tahansa omaa maailmaa juuri sillä hetkellä liikuttava juttu. Ja se on ok. Olet väsynyt.

Se, miten tulet toimeen sen väsymyksen kanssa ja mitä kenties aiot tehdä sille väsymyksellesi, se on aivan toinen juttu. Mutta - siitä väsymyksestä ei meistä kukaan saa sitä kirkkainta kruunua itsellensä. Koska se on just sen ihmisen oma juttu ja tila ja kokemus :).

Pyh olkoon mun puolesta koko väsymys :D. Jos meijet ois tarkotettu duracellpupuiksi, niin sitten me oltais niitä jo nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Näin teenkin.

Kunhan keksin miten kertoa faktat myös itsestäni olematta tyly.

Osaan runoilla vaikka miten, mutta tuommoinen on hankalampaa.
Kumman helposti kuitenni osasit neuvoa mua ko tossa taannoin olin samassa tilanteessa. Mitenkäs se pakkien antaminen nätisti ite on sit niin vaikeeta? Vai onks se nyt eri asia ko mies antaa pakkeja, eikä muija ookkaan se pahis joka "pitää löysässä hirressä" niinko väitit mun tekevän?
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Anopintekele on kyllä ihana tapaus :heart:

Niin tuossa soitteli ja kertoili, että on sitten mennyt ja suunnitellut hiukan ens viikolle ohjelmanumeroita näille meijen ipanoille. Yhden kanssa olis tiedossa oikein Hesan reissua teattereineen kaikkineen :O :) ja sitten näiden kahden muun kanssa myös matkailua ja extrajuttuja.

Kunhan nyt saan tuon yhen räkäröörin kuntoon ennen tuota menoansa, niin hyvä olisi.

Eipähän tuohon tartte sitten meijen vanhuksien juuri mitään suunnitella, kun näemmä on yhtä menoa toi viikko. Tosin tässä tiiä etes, että onko mies maisemissa ja miten mutta sen näkee sitten. Pientä kalenterisohlaussäätämistä pukkaa itelleni, kun pitäis olla maakuntamatkailua tekemässä ja palavereihinkin osallistumassa, se olis eri kätevää kun vois joihinkin tilanteisiin monistaa ittensä...täytyy kattella miten saan tässä itteni tien päälle ja jos en saa, niin onhan noi kirotut puhelimet keksitty.

Vaan nyt toviksi päivää tasoittamaan urakalla ja halvatun huonolla palkalla :D - moikka moi, saa hengittää ;) :D
 
Kumman helposti kuitenni osasit neuvoa mua ko tossa taannoin olin samassa tilanteessa. Mitenkäs se pakkien antaminen nätisti ite on sit niin vaikeeta? Vai onks se nyt eri asia ko mies antaa pakkeja, eikä muija ookkaan se pahis joka "pitää löysässä hirressä" niinko väitit mun tekevän?
Ulkopuolelta näkee ja kokee asiat eri tavalla. En minä muuta voi kertoa kuin sen miltä miehestä tuntuu. Tai siis minusta. Jos jotain kerron niin kerron siksi, että kaikkien ei ole syytä lyödä päätään samaan mäntyyn.

Itte taas olen nyt nelisen vuotta ollut sinkkuna. En taatusti pidä ketään löyhässä hirressä, vaan olen useimmiten hyvinkin suorasukainen. Tapani eivät aina ole kauniit, mutta minulla on tavat.

Mutta tähän ikään minun piti elää tullakseni siihen tilanteeseen, että itseäni huomattavasti nuorempi nainen osoittaa minuun kiinnostusta. Vieläpä aivan ihastuttava semmoinen. Jos molemmat aivosoluni olisivat munissa, niin olisin jo sängyssään, keittiön pöydällään, eteismatolla tai kanssaan suihkussa.

Valitettavasi aivosoluistani toinen, se järkevämpi viihtyy turhan usein korvieni välissä, milloin ei ole vatsassa. Ja se kysyy, että miten helvetissä neljä vuotta sinkkuna elänyt ukkomies antaa kohteliaat pakit aivan ihastuttavalle naiselle vain siksi, että itse tietää olevansä hänelle väärä.
 
Anopintekele on kyllä ihana tapaus :heart:

Niin tuossa soitteli ja kertoili, että on sitten mennyt ja suunnitellut hiukan ens viikolle ohjelmanumeroita näille meijen ipanoille. Yhden kanssa olis tiedossa oikein Hesan reissua teattereineen kaikkineen :O :) ja sitten näiden kahden muun kanssa myös matkailua ja extrajuttuja.
Siis tonne. Ja äkkiä. Koko sakki.

Helsingin Kaupunginteatteri - Ohjelmisto - Peppi Pitk
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä