The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lapsellisena toi ny vaan ei ole mahdollista.

Olit kuollut tai et, mutta muksut on hoidettava.

Ruutis on ihan oikeessa.
Sori nyt vaan, mutta lapsetonkin voi olla kuolemanväsynyt. Musta ihan hullua edes kiistellä tällaisesta asiasta :D

Mutta joo, oottehan te lapselliset toki täydellisiä yli-ihmisiä, kyllä. Me lapsettomat ollaan ihan nollia teihin verrattuna, eikä meillä ole oikeutta valittaa mistään, koska onhan teidän elämä aina niin paljon rankempaa ja paskempaa. Josta herää vaan kysymys, et miks te niitä kakaroita ootte sit hankkinut. Turha meille valittaa, jos nyt kaduttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
mä lähen nyt tonne sänkyyn siitäkin huolimatta että olen lapseton paska joka ei saa olla väsynyt ja mietin sitä että miksi mulla ei ole niitä lapsia ...hmmm....ainii,ilmeisesti en saa elämäni aikana sitten koskaan olla väsynyt.
 
Sori nyt vaan, mutta lapsetonkin voi olla kuolemanväsynyt. Musta ihan hullua edes kiistellä tällaisesta asiasta :D

Mutta joo, oottehan te lapselliset toki täydellisiä yli-ihmisiä, kyllä. Me lapsettomat ollaan ihan nollia teihin verrattuna, eikä meillä ole oikeutta valittaa mistään, koska onhan teidän elämä aina niin paljon rankempaa ja paskempaa. Josta herää vaan kysymys, et miks te niitä kakaroita ootte sit hankkinut. Turha meille valittaa, jos nyt kaduttaa.
Jaa, mua ainakin nykyään väsyttää jatkuvasti
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä