Mäkin oon nyt ihan sippi, vaikka heräsin vasta puoliltapäivin, enkä oo käynyt muualla kuin kaupassa :ashamed:miten sää voit olla sippi vaikka käyt töissä ja huolehdit vaan ittestäs?
Mäkin oon nyt ihan sippi, vaikka heräsin vasta puoliltapäivin, enkä oo käynyt muualla kuin kaupassa :ashamed:miten sää voit olla sippi vaikka käyt töissä ja huolehdit vaan ittestäs?
kaikilla on noi ja useimmilla vielä lapset siihen päälleÖöö....aikaset herätykset ja ajomatkat,raskas työ,liian vähät yöunet.
siinä toinen prinsessaMäkin oon nyt ihan sippi, vaikka heräsin vasta puoliltapäivin, enkä oo käynyt muualla kuin kaupassa :ashamed:
Ainiin joo, kun ei saa olla väsynyt, jos ei ole Äiti.kaikilla on noi ja useimmilla vielä lapset siihen päälle
saa jos on isäAiniin joo, kun ei saa olla väsynyt, jos ei ole Äiti.
no voi vittu,kai sitä ilman lapsiakin voi olla ihan kuollut. anteeks nyt vaan ihan helvetisti että mulla ei ole lapsia.sinähän se kaiken taas tiedät.kaikilla on noi ja useimmilla vielä lapset siihen päälle
no aatteleppa omalle kohalle että tohon olis vielä päälle lapsetno voi vittu,kai sitä ilman lapsiakin voi olla ihan kuollut. anteeks nyt vaan ihan helvetisti että mulla ei ole lapsia.sinähän se kaiken taas tiedät.
Ehkä tiedätkin, mutta mitä helvetin väliä sillä on? Niinkuin se olis joku lapsellisten etuoikeus olla väsynyt. Voi nyt helvetti sentään taasno aatteleppa omalle kohalle että tohon olis vielä päälle lapset
väitän että tiiän työn ja lastenhoidon yhdistämisestä enenmpi kuin sää tai ddr
Joo. Toi toimii sinkulta.siinä toinen prinsessa
nyt vähän terästä selkärankaan mimmit
no aatteleppa omalle kohalle että tohon olis vielä päälle lapset
väitän että tiiän työn ja lastenhoidon yhdistämisestä enenmpi kuin sää tai ddr
Lapsellisena toi ny vaan ei ole mahdollista.no voi vittu,kai sitä ilman lapsiakin voi olla ihan kuollut. anteeks nyt vaan ihan helvetisti että mulla ei ole lapsia.sinähän se kaiken taas tiedät.
olenko mä jossain kohtaa väittänyt että lapset jäis hoitamatta?! mitä häh?!Lapsellisena toi ny vaan ei ole mahdollista.
Olit kuollut tai et, mutta muksut on hoidettava.
Ruutis on ihan oikeessa.
Sori nyt vaan, mutta lapsetonkin voi olla kuolemanväsynyt. Musta ihan hullua edes kiistellä tällaisesta asiastaLapsellisena toi ny vaan ei ole mahdollista.
Olit kuollut tai et, mutta muksut on hoidettava.
Ruutis on ihan oikeessa.
Ihan selvästi pilalle kasvatettuOonkohan mä kasvattanut ihan omituisia penskoja kun silloin kun mä olen kuollut, tekevät ne sapuskat ja tiskaavat. Saunankin osaavat napsauttaa päälle ja mä säästyn monen sadan metrin kävelyltä. : /
Jaa, mua ainakin nykyään väsyttää jatkuvastiSori nyt vaan, mutta lapsetonkin voi olla kuolemanväsynyt. Musta ihan hullua edes kiistellä tällaisesta asiasta
Mutta joo, oottehan te lapselliset toki täydellisiä yli-ihmisiä, kyllä. Me lapsettomat ollaan ihan nollia teihin verrattuna, eikä meillä ole oikeutta valittaa mistään, koska onhan teidän elämä aina niin paljon rankempaa ja paskempaa. Josta herää vaan kysymys, et miks te niitä kakaroita ootte sit hankkinut. Turha meille valittaa, jos nyt kaduttaa.
Hyvää yötä äläkä mieti vaan näe kauniita unia!mä lähen nyt tonne sänkyyn siitäkin huolimatta että olen lapseton paska joka ei saa olla väsynyt ja mietin sitä että miksi mulla ei ole niitä lapsia ...hmmm....ainii,ilmeisesti en saa elämäni aikana sitten koskaan olla väsynyt.
Valehtelet, ellei sulla ole lapsia. Krutin ja AK:n logiikan mukaan.Jaa, mua ainakin nykyään väsyttää jatkuvasti
Mulla on 19v lapsi, joka asuu muualla, joten mua saa vätystääValehtelet, ellei sulla ole lapsia. Krutin ja AK:n logiikan mukaan.
Mulle ei enää kukaan tässä maailmassa tule sanomaan, että mitä on olla väsynyt.ja sullako on oikeus ruveta pätemään sillä et sulla on lapsia mut mulla ei....vittu kun ei saa olla väsynytkään ilman sun lupaa.