What? :OEn jaksa mitn jne pask..
Eli sanon vaan että haista kirahvi paska.
Monesti tuntuu että kirahvit vaan juo kaljaa jne.
Ai niin ja on nimenomaan sikojakin.
What? :OEn jaksa mitn jne pask..
Eli sanon vaan että haista kirahvi paska.
Monesti tuntuu että kirahvit vaan juo kaljaa jne.
Ai niin ja on nimenomaan sikojakin.
mitä, onhan tuo nähty ja nyt etiäpäin.What? :O
En mä vaan oo nähnyt kirahvissa mitään sikamaista.mitä, onhan tuo nähty ja nyt etiäpäin.
Oletko kirahvi? Jos et niin bye.En mä vaan oo nähnyt kirahvissa mitään sikamaista.
Pakko tykätä. Oon menossa ens lauantaina kattomaan Queenia ja Adam Lambertia[video=youtube;eM8Ss28zjcE]https://www.youtube.com/watch?v=eM8Ss28zjcE[/video]
Mikä sun ongelma taas on? En edes saa mitään tolkkua mistään mitä yrität selittää, joten antaa olla vaan.Oletko kirahvi? Jos et niin bye.
Ei ole tai en sittenkään jaksa..
Oion juttujani ja kirahvi varmaan on on ihminen.En mä vaan oo nähnyt kirahvissa mitään sikamaista.
Vastasin sullekkin jo :heart:Mikä sun ongelma taas on? En edes saa mitään tolkkua mistään mitä yrität selittää, joten antaa olla vaan.
Niin, ja naiset on narttuja ja ilman meitä ei olis teilläkään lapsia. Mikä tässä on siis ongelma?Oion juttujani ja kirahvi varmaan on on ihminen.
Miehista aina puhutaan sikoina. Hei, ilman meitä sikoja teillä ei olisi lapsia.
Tosin itse olen yh ja en osaa kuvitellakkaan parempaa elämää itselleni.
En oio sanojani, muutenhan olisin valehtelija.Pitikin katsoa palstalle.
Hyvää iltaa tännekin.
Nyt olis Tweetillä varmaan hyvä kohta sanojen oikomisien lisäks pyytää Raffilta anteeks!
Toisinaan riittää pelkkä emakkokin.Niin, ja naiset on narttuja ja ilman meitä ei olis teilläkään lapsia. Mikä tässä on siis ongelma?
Tosin mulla ei oo kersoja, enkä tarvikaan. Riittää se pelkkä sikakin :xmas:
No johan sä oioit.En oio sanojani, muutenhan olisin valehtelija.
Tarpeen tullen voin pyytää tältä "raffilta" anteeksti mutta en edes tiedä ko henkilöä.
Raffi=kiraffi=kahvikirahviEn oio sanojani, muutenhan olisin valehtelija.
Tarpeen tullen voin pyytää tältä "raffilta" anteeksti mutta en edes tiedä ko henkilöä.
En mäkään oikein ymmärrä että haistatteliko vai ei, mutta sen käsityksen mä sainNo johan sä oioit.
Siis käsitkinköhän mä jotain väärin? Säkö et haistatellut Kiraffille?
Joskus sonni tai ori vois olla kivaa vaihtelua.Toisinaan riittää pelkkä emakkokin.
Ehkä me erehdyttiin.En mäkään oikein ymmärrä että haistatteliko vai ei, mutta sen käsityksen mä sain
Haistattelin juu mutta ystäväpäivän kunniaksi sulle iso :kiss:En mäkään oikein ymmärrä että haistatteliko vai ei, mutta sen käsityksen mä sain
Ehkä me erehdyttiin.
Ei kai kukaan mies ole niin sika että alkaa haistatella tuolla tavoin naiselle.[/QU
Sulle kanssa: :kiss: Oot ihana.
(+tsuferaffi)Raffi=kiraffi=kahvikirahvi
En arvosta.Haistattelin juu mutta ystäväpäivän kunniaksi sulle iso :kiss: