minä olen käynyt peruskoulun, autokoulun ja aliupseerikoulun. noi kyl piisaa. onneksi oli aikanaan hyvin töitä et sai suhteita luotua. muuten ois kyl kiva lähetellä työhakemuksia.Mua ei koulun penkille kyllä saa enää....ei oo lukupäätä. Jonkun lyhyen kurssin vois käydä mutta ei musta ole enää opiskelemaan.en ees tiedä miksi isona ees haluisin.
Kiinni vetiaina hirveet bileet jos pääsee jostakin kurssista läpitten :saint:
Ei mulla on rästissä peruskoulun päättäjäiset, amiksen kakkosvuoden päättyminen, valmistujaiset, ja neljä lukiokurssia viime jaksosta. + synttärit, uusivuosi, varpajaiset, kolmet tuparit..aina hirveet bileet jos pääsee jostakin kurssista läpitten :saint:
No ei oo .. no oli mitä vain.. Täytyy tunnustaa että mulla ei ole tollasta puolmetristä heijaria.
Varmaan aika harvalla palstalaisella on oma sikaNo ei oo .. no oli mitä vain.. Täytyy tunnustaa että mulla ei ole tollasta puolmetristä heijaria.
Elikkäs palstan mukaan olen jo hävinnyt pelin.
Alotuksia lukiessa tuntuu, et monellaki on sikoja. Yleensä ne juo kaljaaki.Varmaan aika harvalla palstalaisella on oma sika
En jaksa mitn jne pask..Alotuksia lukiessa tuntuu, et monellaki on sikoja. Yleensä ne juo kaljaaki.