Ruokavalio ja iho.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Onko joku muu huomannut miten paljon ruokavalio vaikuttaa ihoon? :)

Itse syön punajuuri pähkinäsalaattia joka aamu ja illalla porkkana-sipuli salaattia. Tuntu iho ihan eri kunnossa sekä freshi-olo kasvoissa. Kyllä punajuuri ja porkkana tekevät sen. Ajattelin tehdä aloituksen, kun tänne voitte laittaa kaikki niin sanotusti kauneus ruoat ja juomat. On kiva saada enemmän reseptejä, sekä sellaisia helppoja, kun kokkamiseen ei hirveästi aika ole.

Viljojen huomattava vähennys ja sokerin poisto ruokavaliosta paransi mulla selän aknen ja kasvojen iho on "kirkastunut". Lisäksi vatsa voi hyvin, ei enää pieretä :D
Sorry, mulla ei ole nyt mitään erikoisia reseptejä!

Viljojen huomattava vähennys ja sokerin poisto ruokavaliosta paransi mulla selän aknen ja kasvojen iho on "kirkastunut". Lisäksi vatsa voi hyvin, ei enää pieretä :D
Sorry, mulla ei ole nyt mitään erikoisia reseptejä!

Sama täällä, ei sokeria paitsi joskus :D. Mutta puuron syön kuitenkin aamuisin ja kaikenlaiset siemenet sinne laitan, vatsa toimii.

Mä otan joka aamu lusikallisen joko kalanmaksaöljyä tai kylmäpuristettua rypsiöljyä tai tyrniöljyä. Ja toki tuota tyrniversiota voi käyttää myös ihonhoidossa.

Ok :) kiitos, en ole ikinä kokeillut tätä, mutta tutustun ehdottomasti. Oikeasti mun iho ollut aina hyvässä kunnossa, mutta nyt se parantunut vielä enemmän, väri, kirkastunut ja tuntu se on ihan normaali, ei edes talvi saa sen kuivaksi.

Sama täällä, ei sokeria paitsi joskus :D. Mutta puuron syön kuitenkin aamuisin ja kaikenlaiset siemenet sinne laitan, vatsa toimii.

Mä en siitä puurosta ole tykännyt edes lapsena. Siemeniä ja pähkinöitä kyllä syön. Aamulla paistelen yleensä parin munan munakkaan. Vettä mun pitäis juoda enemmän, olen aina ollut vähän huono vedenjuoja. Oli muuten jännä kun mulla on ihan teini-ikäisestä ollut miliumeja aika paljon kasvoissa, ne katosivat melkein kaikki kun vaihdoin ruokavaliota.

Vieras.

Mun pitäisi lähteä mutta laitan nopeasti :)

Punajuuri salaatti: Keitetty punajuuri/ raaste, valkosipuli murska, salattilehdet/ mix, saksan pähkinät, voi makuinen öljy, suola, pippuria, graavilohi/ oma vähän suolainen, vähän punasipulia...

Yhteistyössä