Ihan ensin kokeilen tilata uuden puhaltimen. Jospa se taas siitä.jos lasit jäätyy sisältä niin kantsi kokeilla kissanhiekkaa tennissukassa konstia
Ihan ensin kokeilen tilata uuden puhaltimen. Jospa se taas siitä.jos lasit jäätyy sisältä niin kantsi kokeilla kissanhiekkaa tennissukassa konstia
Oho, mä teinkin sitten useamman kuukauden katoamistempun. Sori.
Onks teillä muilla lapsia joilla ADHD-diagnoosi? Mun ekaluokkalainen sellaisen sai ja nyt ollaan jo lääkkeitäkin kokeiltu, annosta nostettaneen tänään ja jos ei tepsi niin sit menee lääke vaihtoon. Meillä siis tilanne on aikasen tuore ja odotellaan vielä pääsyä oman alueen lasten psyk. polin yksikköön eikä näin ollen ole kunnon tutkimuksia vielä edes aloitettu (ties mitä kaikkea löytyy, ADHD ei ole ainoa "ongelma"). On ollut hiukkasen rankka kesä ja syksy.
Pojallani joka on kuuden ikäinen on tukitoimet ADD oireilun vuoksi. Emme halunneet virallista diagnoosia nuin pienelle. Eniten tuossa on haittaa hahmottamisen häiriön kanssa joka hidastaa kaikkea oppimista.
Tuo kiltti mulle yks öljypatteri (lämmitys) ja hyvää ruokaa tullessa. Maksan luonnos...eiku käteisenä kuittia vastaan ostokset. KiitosHuomenta :wave:
Pitäisi nostaa perse ylös tuolista ja lähtee kauppaan ostoksille.
Yhdessä makkarissa on jatkuvaan 19 astetta pakkasella vaikka kuinka lämmittää niin pitää pistää sinne joku tehoste. Nollakelillä se lämpiää ihan hyvin kun puuta polttaa. Se on entinen autotalli niin lie päin persettä eristetty. Pitää sitä vähän lisäeristää samalla kun paneloidaan sinne uudet vähän siistimmät seinät. Betoni on so last season..meinaako Lauralla jäähtyä torppa?
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30583201:Puhelin herätti
Hola, buenos díasSori, mut..
Vittu, niin herätti minutkin. Aamulla 06.30 aikaan ja vapaapäivänä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30583201:Puhelin herätti
Ei oo kovin kova, nyrkillä saa mäsäytettyä rikki. Alligaattori sitä tuskin huomaakaan =)Eikö vesimeloni ole melko kova?
Siinä ei kauaa nokka tuhise.Ei oo kovin kova, nyrkillä saa mäsäytettyä rikki. Alligaattori sitä tuskin huomaakaan =)
Kiva puoli rahan katoamisessa on että sille saa usein jotain vastinetta. Kuten nyt uuden tabletin esimerkiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30583321:Moi
Kaupoilta tultu kotiin, pääs halvemmalla mitä ajattelin 263 meni, toki viel pitää tytärtä viedä ostoksille, haluaa tabletin ja sitten jos kävis samalla ostamas tuohon autoon yhden laakerisarjan.
Niin se raha on katoavaista, vaikkakaan laskuja tällä hetkellä onneksi ollutkaan
No tytär saa kyl ostaa sen omilla rahoillaan Ja mä ostin itelle uuden toppatakin ja housut, takki oli onneksi -40%Kiva puoli rahan katoamisessa on että sille saa usein jotain vastinetta. Kuten nyt uuden tabletin esimerkiksi.
Paheksun tuollaista tuhlailuaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30583357:No tytär saa kyl ostaa sen omilla rahoillaan Ja mä ostin itelle uuden toppatakin ja housut, takki oli onneksi -40%
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30583384:Paheksun tuollaista tuhlailua
Perjantaina tuli lappu postista. En ole vielä hakenut sitä.cdg, tuliko se tietsikka?
okkePerjantaina tuli lappu postista. En ole vielä hakenut sitä.