Pitäiskö vielä kaivella jotain suuhunpantavaa, vai painua lakanoiden väliin.
Jos kotoa löytyy, niin tyrkkää hereille.Pitäiskö vielä kaivella jotain pantavaa lakanoiden väliin.
Jostain mun on kai muna kaivettava, kun ei toi ruutis näemmä jaksanut sitäkään tehdä.Jos kotoa löytyy, niin tyrkkää hereille.
Jokainen mies osaa ja jaksaa loputtomiin kaivella munia. Siihen ei tartte ketään erityistä, lähin riittää.Jostain mun on kai muna kaivettava, kun ei toi ruutis näemmä jaksanut sitäkään tehdä.
Mulle ei toivoteta huomenta.huomenta panokoneet ja munahaukat :flower:
Mulle ei toivoteta huomenta.
toivotimpas, vieläpä kahteen kertaan
Eläpä kuule! :stick: siveitä rouvia ala tuolleen!toivotimpas, vieläpä kahteen kertaan
no kas kun nehän ne just pahimpia koneita ja haukkoja ovakkiEläpä kuule! :stick: tiinennä olevia rouvia ala tuolleen!
Eikös siellä ole pulla uunissa? :xmas:Eläpä kuule! :stick: siveitä rouvia ala tuolleen!
En ole kone enkä haukka, luimme miehen kanssa raamattua illalla ja siinä käskettiin täyttää maa. Mikä minä kuolevaineb olen vastaan väittämään...Eikös siellä ole pulla uunissa? :xmas:
Muut voi vaan väittää olevansa panokoneita ja munahaukkoja mutta todisteet puuttuu
no tartteeko sitä alvariinsa olla täyttämässä vaikka on jo pulla uunissa?En ole kone enkä haukka, luimme miehen kanssa raamattua illalla ja siinä käskettiin täyttää maa. Mikä minä kuolevaineb olen vastaan väittämään...
No tietysti jos Iso Kirja käskee irstailemaan...En ole kone enkä haukka, luimme miehen kanssa raamattua illalla ja siinä käskettiin täyttää vako. Mikä minä kuolevaineb olen vastaan väittämään...
onko teillä kuinka lujasti pakkasta?jos siitä puhe mistä puute sanonta pitää paikkaansa, niin muut on pelkkää puhetta ja nou äksön kun meidän rouva toffee todennäköisesti irstailee eniten mutta on asiasta hissukseen...
Mut mä lähen kokeilemaan saanko autoa käyttöön vai ajelenko taksilla. Miehen autosta levisi puhallin ja mies lähti minun autolla töihin. Mulla oli tuo jääauto lämmityksessä ja puol kasi laitoin sinne sisätilalämmittimen täysille. Jospa se sulais ja pääsisi käymään yhen reissun työterveydessä...
Ei oo kun -17.onko teillä kuinka lujasti pakkasta?
jos lasit jäätyy sisältä niin kantsi kokeilla kissanhiekkaa tennissukassa konstiaEi oo kun -17.
Auto lähtee kyllä, mutta ikkunat jäätyy sisältä
No, tää on niin tuttu reitti että lähen nyt sokkona hututuntumalla!