The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tiesittekö että:

Navajoreservaatti on kooltaan ja asukasmäärältään jokseenkin kuin lapin lääni ja määrätyiltä osin itsehallintoalue. Vieläkin löytyy 10.000 niitä, jotka puhuvat vain navajoa.

Ja että navajo oli II maailmansodan viestinnässä murtamaton salakieli...

Näin käy kun siivoaa, tsihauttaa ja alkaa lukemaan TexWillereitä.

Huomenta mussukat! :wave:

Valvoskelin yöllä kun yskitti. Sit kun nukahdin taas näin unta että mua yskitti koska kävin nurkan takana röökillä. Yhtään en tiedä mistä moinen pahe tuli.

IhQ
Huomenta!

Aamulla heräsin herätyskelloon 5.20, vain sen takia että törmäsin eteisessä mieheen joka sanoi että no voin mie sen siun autos laittaa lämpiämään, löysin vara-avaimenkin jo, mee vaan takas nukkuu. Eipä siinä paljoa unta enää saanu..vieressä oli yks tuhiseva pyöriäinen.

jos siitä puhe mistä puute sanonta pitää paikkaansa, niin muut on pelkkää puhetta ja nou äksön kun meidän rouva toffee todennäköisesti irstailee eniten mutta on asiasta hissukseen...

Mut mä lähen kokeilemaan saanko autoa käyttöön vai ajelenko taksilla. Miehen autosta levisi puhallin ja mies lähti minun autolla töihin. Mulla oli tuo jääauto lämmityksessä ja puol kasi laitoin sinne sisätilalämmittimen täysille. Jospa se sulais ja pääsisi käymään yhen reissun työterveydessä...

jos siitä puhe mistä puute sanonta pitää paikkaansa, niin muut on pelkkää puhetta ja nou äksön kun meidän rouva toffee todennäköisesti irstailee eniten mutta on asiasta hissukseen...

Mut mä lähen kokeilemaan saanko autoa käyttöön vai ajelenko taksilla. Miehen autosta levisi puhallin ja mies lähti minun autolla töihin. Mulla oli tuo jääauto lämmityksessä ja puol kasi laitoin sinne sisätilalämmittimen täysille. Jospa se sulais ja pääsisi käymään yhen reissun työterveydessä...
onko teillä kuinka lujasti pakkasta?

Oho, mä teinkin sitten useamman kuukauden katoamistempun. Sori.

Onks teillä muilla lapsia joilla ADHD-diagnoosi? Mun ekaluokkalainen sellaisen sai ja nyt ollaan jo lääkkeitäkin kokeiltu, annosta nostettaneen tänään ja jos ei tepsi niin sit menee lääke vaihtoon. Meillä siis tilanne on aikasen tuore ja odotellaan vielä pääsyä oman alueen lasten psyk. polin yksikköön eikä näin ollen ole kunnon tutkimuksia vielä edes aloitettu (ties mitä kaikkea löytyy, ADHD ei ole ainoa "ongelma"). On ollut hiukkasen rankka kesä ja syksy.

Poika on nyt 7,5 kk ja seisoo tukea vasten, ottaa haparoivia askelia. Istuu ja liikkuu hurjaa vauhtia huoneiden väliä. On kyllä sellainen ilopilleri tää kuopus, tuo hurjan paljon jaksamista tähän perheeseen rauhallisuudellansa ja aurinkoisella hymyllään. Mainio muksu.

Mulla ois töihin paluu maaliskuussa mutta jään kotiin ainakin elokuulle. MINÄ. Kodinhengettärenä. Ennenkuulumatonta. Mut tässä sitä ollaan ja ei tää nyt oo niin kamalaa.

Heitettiin kuukausi takaperin pojan kanssa eka ulkomaanreissu, vallattiin Pariisin kadut. Sällin kanssa oli ihana matkustaa; nukkui nousut ja laskut sylissä. Kaupungillakin rattaissa ihmeteltiin meininkiä ja sit taas nukuttiin. Ei jääny meidän vikaksi matkaksi. Jos seuraavalla kerralla otettais sit esikoinen ja mieskin mukaan.

Mitäs tänne kuuluu tutuille - uusi vuosi ja uudet kujeet?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä