Tervehdys taas
Eli tämän viikon tiistaina tuli ovistestiin plussa. Keskiviikkona tehtiin inseminaatio puolenpäivän aikaan, jolloin isompi munarakkula oli jo puhjennut. Aamuyöllä olin tuntenut vatsassa hieman kipua ja epäilen tämän olleen ovulaatiosta. Ovistestikin näytti ke aamuna negatiivista. Toinen 19mm munarakkula oli hieman litistynyt ja lääkäri sanoi sen puhkeavan myöhemmin saman päivän aikana mikäli on puhjetakseen. Nyt siis jännätään
21.1. asti, että josko kolmas kerta toden sanoo =)
Ihmettelen suuresti miksi kunnallisella puolella ei käytetä Pregnyliä ovulaation ajoittamiseksi arkipäivälle? Tai miksi ylimääräisiä munarakkuloita ei voida punkteerata? Luulisi sen säästävän enemän kun hoidetaan potilaat kerralla kunnolla, eikä roikoteta ihmisiä pitkissä hoitosuhteissa :/ Ikävää, jos menee kierto ns.hukkaan kun osuu vknlopulle. Tästä syystä itsekin mennyt sivussa yksityiselle ja kaikki kolme inseminaatiota tehty yksityisellä. Maksaahan se n.400 kerta, mutta on niitä tyhmempiäkin asioita mihin rahojaan laittaa.
Jos tämä inseminaatio ei tuota tulosta seuraavassa menemme kunnalliselle, jotta pääsemme IVF jonoon, mikäli heidän vaatimansa neljäs IUI ei onnistu. IVF kuitenkin jo paljon kalliimpaa yksityisellä, enkä tiedä onko meillä siihen varaa :/
Uskon, että tulemme saamaan vielä lapsia, mutta sitä miten se tapahtuu en tiedä. Ei voi muuta kuin toivoa parasta ja yrittää keskittyä positiivisiin ajatuksiin ja asioihin, joista on kiitollinen
Toivon vilpittömästi, että jokainen meistä pääsee yhteiseen päämääräämme <3
Ja siitä päämäärästä puhuen .... =)
SUPER PALJON ONNEA
RUU84 !! Ihania uutisia <3
Madre-82 Karppaus on todella tehokas tapa laihduttaa, mutta kannattaa olla varovainen, ettei tee kilpirauhaselleen sillä hallaa. Itsellä kilpirauhasen vajaatoiminta ja minulla arvot heitti ihan päälaelle :O Kannattaa siis huolehtia riittävästä hiilareiden saannista. Kyse on enempi siitä mitä hiilareita syö. Itse jättänyt viljat ruokavaliosta kokonaan ja ylimääräinen turvotus sekä nesteet ovat hävinneet saman tien