No juo vettäTuli jauhea himo juoda limua. En jaksa mennä kauppaan sen takia. Joutuu kärvistelemään.
No juo vettäTuli jauhea himo juoda limua. En jaksa mennä kauppaan sen takia. Joutuu kärvistelemään.
Aina juon vettä. Se ei ole kuitenkaan sama kuin kokis.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30564921:No juo vettä
Kansallispuvun peseminen aika ajoin on ihan suotavaa :xmas:Meidän hotellihuoneessa on poreamme. Kylläpä on nyt puhtoinen olo :snotty:
Että sellasessa asennossa tällä kertaa . Oli ihan pakko vähän kiusia . Pidähän hauskaa :wave:mää postun kohta puolin takavasemmalle ja palaan huomenissa taas. Tosin ensin syön
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30565056:VGittu, mkun noi ihmiset ei älyä perkele, että mulle eri saa soittaa sillon kun nukun päikkäreitä Helvcetti, isäukko herätti mut puhelintewrrorilla just äske ja ihan turhaan Ainoo asia sillä oli, että paljoko täälä on pakkasta, siellä oli 14 astetta
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30565068:Mcua ei naurata
föönin!Mä sain sähkösopimuksen kylkiäisenä 50 lahjakortin experttiin. Mitä sillä ostaa jos haluaa käyttää sen, mutta ei oikeastaan tarvitse mitään kodinkoneita???
SähköhammasharjanMä sain sähkösopimuksen kylkiäisenä 50 lahjakortin experttiin. Mitä sillä ostaa jos haluaa käyttää sen, mutta ei oikeastaan tarvitse mitään kodinkoneita???
Vedenkeitin, se hajoaa aina.Mä sain sähkösopimuksen kylkiäisenä 50 lahjakortin experttiin. Mitä sillä ostaa jos haluaa käyttää sen, mutta ei oikeastaan tarvitse mitään kodinkoneita???
olipa hyvä kun tulit paikalleAaaa, tirpalta lähti toinenkin ylähammas. Mikä riemu, nyt jäätelöä.
Ahaolipa hyvä kun tulit paikalle
saat alkaa neuvomaan että miten mää viritän cdg:lle ton mun vanhan hoopeen
Osta niitä hammasharjan vaihtopäitä. Ne on ärsyttävän kalliita. Tai sitten imuriin pölypusseja.En mää tiiä. Mulla on uus vedenkeitin, jota kukaan ei käytä. On hyvät hammasharjat. Ja föönikin on, tosin sekin on ihan turha eikä sitä kukaan käytä.. Pitää hakea jotain mitä meillä ei vielä ole,, onkohan se sodastream ihan turhake?