Iske se nettiin ja päivitä. Ubuntuun julkaistaan päivityksiä vielä parin vuoden ajan.mää löysin pöytälaatikosta usb-tikun jolla oli lubuntu 13.10 ja sain sen avulla hoopeen pelittämään
annanko olla noin vai yritänkö asentaa siihen uudemman?
Iske se nettiin ja päivitä. Ubuntuun julkaistaan päivityksiä vielä parin vuoden ajan.
Eiku siis Lubuntu? Miksi se?
Onkohan sun isä sama henkilö kuin mun äiti? :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30565056:VGittu, mkun noi ihmiset ei älyä perkele, että mulle eri saa soittaa sillon kun nukun päikkäreitä Helvcetti, isäukko herätti mut puhelintewrrorilla just äske ja ihan turhaan Ainoo asia sillä oli, että paljoko täälä on pakkasta, siellä oli 14 astetta
Siellä on vaan joku torakka.Ärsyttävää, muutenkin tinnittää koko ajan mut nyt on toinen korva vielä jotenkin lukossa tms. ja se ininä kuuluu vielä tavallistakin kovempaa..lisäks suhisee.:headwall:
Ööö, huonompi? Mutta toisaalta, jos nettiin menee niin lienee pääasia.iskin ja se päivitty
en tiiä miks lubuntu, miks ei?
Ööö, huonompi? Mutta toisaalta, jos nettiin menee niin lienee pääasia.
Mulla oli noiden kans ongelmia...Täältä asennusmedia tikulle
Lataa - Ubuntu Suomi
Jos ei suostu asentumaan, poista ensin vanhat partitiot Dbanilla
Darik's Boot And Nuke | Hard Drive Disk Wipe and Data Clearing
Kuin Ubuntu. Tehty huonommille komponenteille eli vanhemmille koneille.huonompi kuin...
Kuin Ubuntu. Tehty huonommille komponenteille eli vanhemmille koneille.
Ei kai tällä mitään käytännön merkitystä ole. Kone on asennettu ja toimii, hyvin tehty.
Oujee.Siellä on vaan joku torakka.
Sitten Lubuntu on varmasti hyvä vaihtoehto.kyseessä on juurikin vanhempi kone
Sitten Lubuntu on varmasti hyvä vaihtoehto.
Vohvelirauta, popparikone?En mää tiiä. Mulla on uus vedenkeitin, jota kukaan ei käytä. On hyvät hammasharjat. Ja föönikin on, tosin sekin on ihan turha eikä sitä kukaan käytä.. Pitää hakea jotain mitä meillä ei vielä ole,, onkohan se sodastream ihan turhake?
Laita puhelin äänettömälle kun nukut päikkäreitä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30565056:VGittu, mkun noi ihmiset ei älyä perkele, että mulle eri saa soittaa sillon kun nukun päikkäreitä Helvcetti, isäukko herätti mut puhelintewrrorilla just äske ja ihan turhaan Ainoo asia sillä oli, että paljoko täälä on pakkasta, siellä oli 14 astetta
Ooooooooh, vohvelirauta! Mulla on ollut semmonen, mut minne lie hukkaan joutunut. Se oli kyllä kiva!!Vohvelirauta, popparikone?
Selaile sivuja, ehkä keksit jotain
Absolve ja höpöttele pienellä äänellä kolme kertaa Pellen Moottoritie on kuuma.ohoh, sainko synninpäästön
Ooooooooh, vohvelirauta! Mulla on ollut semmonen, mut minne lie hukkaan joutunut. Se oli kyllä kiva!!
Laita äkkiä iso musta rasti permanenttitussilla seinään. Miehille toi on harvinaista herkkua.ohoh, sainko synninpäästön