The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30565056:
VGittu, mkun noi ihmiset ei älyä perkele, että mulle eri saa soittaa sillon kun nukun päikkäreitä :mad: Helvcetti, isäukko herätti mut puhelintewrrorilla just äske ja ihan turhaan :mad: Ainoo asia sillä oli, että paljoko täälä on pakkasta, siellä oli 14 astetta :mad:
Onkohan sun isä sama henkilö kuin mun äiti? :attn:
 
Täältä asennusmedia tikulle
Lataa - Ubuntu Suomi

Jos ei suostu asentumaan, poista ensin vanhat partitiot Dbanilla
Darik's Boot And Nuke | Hard Drive Disk Wipe and Data Clearing
Mulla oli noiden kans ongelmia...
... siis linuxien

Ekaks piti tehdä boottaava muistitikku (minnepinne på svenska), mut se onnistui ihan lataamalla netistä ohjelmanpätkän googlettamalla "kuinka tehdä boottaava muistitikku".

Sit tietty ladata linux sille tikulle.

Sit vaan kattoa, et masiina osaa startata ittensä tikulta, eli biosiin ton saa päälle (virrat päälle press fjotain to enter setup) ja sielt sit valkkaa et ensisijainen käynnistys on usb- tikku.

Loppu onkin sit helpompaa kuin heinänteko.

Kaikki linux- versiot vaan ei oikein toimi. Puppy ja Mintti muuten pelitti kuin unelma (tosin en mitään ihmeellistä yrittäny) mut nettitikku oli niille ihan mahdottomuus. Sen sijaan toi Hopeanamusen suosittelema lubuntu starttas heti kuin ei mitään ja on ny ollu täs päällä yhtäjaksoisesti vähintään puolvuotta. Ilman ensimmäistäkään ongelmaa.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30565056:
VGittu, mkun noi ihmiset ei älyä perkele, että mulle eri saa soittaa sillon kun nukun päikkäreitä :mad: Helvcetti, isäukko herätti mut puhelintewrrorilla just äske ja ihan turhaan :mad: Ainoo asia sillä oli, että paljoko täälä on pakkasta, siellä oli 14 astetta :mad:
Laita puhelin äänettömälle kun nukut päikkäreitä.
 
Laura,meillä on sodastriem käytössä joka päivä. Saa nopeesti tehtyä raikasta juomista, joko pelkästään vettä tai limpparia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä