Uus verokorttiki suvaitsi saapua postissa, nyt sitte pähkäilen, jotta nostellako tulorajoja, vaiko eikö. Ehkäpä sitä pitäs ku kerta pähkätyttää.
Mä monasti kysyin erillistä vaihtopäätä. Virkapäätä, siviilipäätä, humpansoittopäätä ja hevosenpäätä joka vois murehtia koska se on isompi. Mut ainutkaan pääkaupassa myynnissä olleista ei sopinut mun kaulani kierteisiin.Vaan miepä tarttisin just nyt isomman pään. Semmosen kuin lehmällä :heart:. Ja mieluusti samoilla toiminnoilla, jotta mikään muu ei heiluis kuin korvat ja sarvet. Ei tarttis nyt tuntua niin mikään missään. Se on puhelinpalaverien paikkaa ja yhden jos toisenkin kokoon kursimista ens alkuun ja tekohengityksen antamista ja sen jälkeen hetimmiten mäkeen tuulettumaan.
Saispa olla muuten keksittynä semmonen pumppulääkekin. Hetkellistä kivettymishoitoa tänne, kiitosta vaan. Tai suojapukua. Tai se kuuluisa on- off- nappula.
Kasvunpaikkaa! Musta tulee sitten melkoinen jätti kaiken tämän jälkeen
Nois on semmoinen juttu, et sä voit aina pyytää työnantajaa maksamaan isommalla prosentilla. Se ei vaadi mitään.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30564451:Uus verokorttiki suvaitsi saapua postissa, nyt sitte pähkäilen, jotta nostellako tulorajoja, vaiko eikö. Ehkäpä sitä pitäs ku kerta pähkätyttää.
no onko verkokarhu arvioinu sun tulot liika pieniksAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30564451:Uus verokorttiki suvaitsi saapua postissa, nyt sitte pähkäilen, jotta nostellako tulorajoja, vaiko eikö. Ehkäpä sitä pitäs ku kerta pähkätyttää.
:snotty: (suosittelen skippaamaan yli mutta tulipahan nyt tähän laitettua)nuo routakisun pläjäykset uhkaa kohota peräti yinksun tasolle mystisyydessään
Koska se oli loma ja lomalla kuuluu laiskotella :stick:Miksi oi miksi en lukenut lomalla yhtään. Tyhmä ämmä :ashamed: :kieh:
Eikö olekin ketukasta :hug: : /.Mä monasti kysyin erillistä vaihtopäätä. Virkapäätä, siviilipäätä, humpansoittopäätä ja hevosenpäätä joka vois murehtia koska se on isompi. Mut ainutkaan pääkaupassa myynnissä olleista ei sopinut mun kaulani kierteisiin.
En skipannu, mut ny ei routakattilassa o kaikki hyvin.:snotty: (suosittelen skippaamaan yli mutta tulipahan nyt tähän laitettua)
...
Tiiän nuo kyllä ja veroprosenttia aionkin korottaa muutamalla prossalla tohon korttiin suoraan.Nois on semmoinen juttu, et sä voit aina pyytää työnantajaa maksamaan isommalla prosentilla. Se ei vaadi mitään.
Jos taas tahdot pienentää ennakonpidätystä, niin verottaja ei o siihen halukas jos kyseessä on pienikin riski mätkyistä.
Verot menee aina vuositulojen mukaan. Jos tulot on tiedossa, niin verot voi laskea sentilleen vaikka etukäteen.
No kun tässäpä onkin se ongelma, kun se taitaa olla nippanappa, että riittää tuo 2 viikon tuloraja, joka meillä on siis palkkakausi. Sitte kun tulee lisiä ja/tai ylitöitä, niin ei taida raja riittää. Siksipä pähkäilen kannattaako nostaa vielä, vai haittaneeko se sitte jos siitä muutamasta satkusta menee se 41%.no onko verkokarhu arvioinu sun tulot liika pieniks
Mää pidän tän mielessä sitteko saan hylsyn ylppäreistäKoska se oli loma ja lomalla kuuluu laiskotella :stick:
Ai niin, opiskelijoilla ei ole lomaa vaan elo on kituutusta ja raadantaa. Hus, tenttiin lukemaan :stick:Mää pidän tän mielessä sitteko saan hylsyn ylppäreistä
En taatusti laita. Ongelma on henkilökohtainen. Vain itse pienen pääni sisällä voin sen ratkaista. Missään tapauksessa en sorru ketään rasittamaan yksityisviestein, koskaan.AK:n ajatus on hyvä. Jos voidaan jotenkin jeesata, niin laita vaikka yv:nä tulemaan.
Kuomaseni, tarkoitin että autamme Kattia.En taatusti laita. Ongelma on henkilökohtainen. Vain itse pienen pääni sisällä voin sen ratkaista. Missään tapauksessa en sorru ketään rasittamaan yksityisviestein, koskaan.
Ketjuun voin kirjoittaa. Se ny ei just eroa hölmöjen runojen kirjoittamisesta pöytälaatikkoon.
Noku kolme koetta ylihuomenna :snotty:Ai niin, opiskelijoilla ei ole lomaa vaan elo on kituutusta ja raadantaa. Hus, tenttiin lukemaan :stick: