The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onpa kylymä! Koko päivän on saanut viskoa puuta kahteen uuniin ettei sähköpatterit läpsähdä päälle syömään mun tiliä.. Vaan on kyllä mukavakin takan loimussa köllötellä..

AK:lle toivon parasta lääkkeen kanssa!!! Hieno käänne sulta pohtia vähentämistä =)

Jääkisulle tsempit hankalaan tilanteeseen. Pitää hän mielessä että yleensä jopa vaikeat asiat tuppaa järjestymään! :hug:
 
VGittu, mkun noi ihmiset ei älyä perkele, että mulle eri saa soittaa sillon kun nukun päikkäreitä :mad: Helvcetti, isäukko herätti mut puhelintewrrorilla just äske ja ihan turhaan :mad: Ainoo asia sillä oli, että paljoko täälä on pakkasta, siellä oli 14 astetta :mad:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30565056:
VGittu, mkun noi ihmiset ei älyä perkele, että mulle eri saa soittaa sillon kun nukun päikkäreitä :mad: Helvcetti, isäukko herätti mut puhelintewrrorilla just äske ja ihan turhaan :mad: Ainoo asia sillä oli, että paljoko täälä on pakkasta, siellä oli 14 astetta :mad:
:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
En mää tiiä. Mulla on uus vedenkeitin, jota kukaan ei käytä. On hyvät hammasharjat. Ja föönikin on, tosin sekin on ihan turha eikä sitä kukaan käytä.. Pitää hakea jotain mitä meillä ei vielä ole,, onkohan se sodastream ihan turhake?
 
En mää tiiä. Mulla on uus vedenkeitin, jota kukaan ei käytä. On hyvät hammasharjat. Ja föönikin on, tosin sekin on ihan turha eikä sitä kukaan käytä.. Pitää hakea jotain mitä meillä ei vielä ole,, onkohan se sodastream ihan turhake?
Osta niitä hammasharjan vaihtopäitä. Ne on ärsyttävän kalliita. Tai sitten imuriin pölypusseja.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä