Eli kaksi yötä aikaa lukea? Hyvin ehtii. Laitat pojan ajoissa nukkumaan ja luet muutaman tunnin. Ensin otsikot ja sitten referoit asian otsikoiden alle.Noku kolme koetta ylihuomenna :snotty:
Eli kaksi yötä aikaa lukea? Hyvin ehtii. Laitat pojan ajoissa nukkumaan ja luet muutaman tunnin. Ensin otsikot ja sitten referoit asian otsikoiden alle.Noku kolme koetta ylihuomenna :snotty:
Mä odotin saavani kolme ämmää. Suomesta, Ruotsista ja LontoostaMää pidän tän mielessä sitteko saan hylsyn ylppäreistä
Anteeksi ihanaiseni. Hoksottimeni hyrräävät tänään maastovaihteella. Jallullakin on asiaan vaikutus. Tai ainakin asiankannattajaan... :ashamed:Kuomaseni, tarkoitin että autamme Kattia.
Ei kun sä olet nyt saamapuolella. Kerrankin....
Mie annan nyt tekohengitystä ja sitä voimaa ja apua ja rakkautta niin isosti kuin pystyn ja voin. Eli - isosti. Kaiken tämän muun ohessa, en voi oikeesti tässä vaiheessa olla kuin isosti kiitollinen sinne jonnekin, mikä kuitenkin mahdollisti mulle nämä eläväiset tässä :heart: - vaikka se nyt onkin niin ristiriitaista.
Ei kun sä olet nyt saamapuolella. Kerrankin.
Routamisusta tykkää jokainen. Ei semmoista ongelmaa ole mihin et apua saisi.
En1 kuullun ymmärtäminen ja en6 sanakoe (talous, suurkulutus, business-sanasto, idiomeja ja lääketieteellisiä termejä). Sit ruotsin sanakoe.Mikäs Kirahvin tenttien aiheet on?
Helppoa kauraa, purista perseellä ja opettele sanastot sekä ulkoa että oikeinkirjoittamaan. Muutaman tunnin fugi.En1 kuullun ymmärtäminen ja en6 sanakoe (talous, suurkulutus, business-sanasto, idiomeja ja lääketieteellisiä termejä). Sit ruotsin sanakoe.
...Mitvit tekee ämmällä matikasta tai reaalista?
Viimeksi olen käyttänyt mintiä.mulla on vanha HP elitebook jonka oon aatellu myypästä cdg:lle
siinä on nyt lubuntu 14.04 joka ei oikeen meinaa pelata ja oon aatellu että laittasin siihen tuoreemman linuksin
mikä olis hyvä?
mistä mää tiiän että 32 vai 64 bittinen ja miten se onnaa kun ei ole dvd-asemaa?
Laita jotakin. Ei sillä ole niin väliä. Pääasia on että voi käyttää sitä.mistä mää tiiän että 32 vai 64 bittinen ja miten se onnaa kun ei ole dvd-asemaa?