The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Totta. Kovaa elämää.

Pelossa elämistä. Koska mikä tahansa voi riistää sen onnen ja kaiken hyvän. Niin parempi sitten suojella jollain tapaa itseänsä. Ettei vaan kukaan pääse satuttamaan.

Vaikka itse kaikista kovimmin itseänsä satuttikin. Kun kieltämällä kielti tunteensa ja antoi pelolleen vallan. Mutta ei se rakkaus minnekään kadonnut. Siellä se tallessa oli, vuosien varrella vain mutkistui asioiden tunnustaminen ja tunnistaminen. Mutta aina tuli kuitenkin se päivä ja se hetki, jolloin ymmärrys iski. Myöhäistähän se toki oli, mutta iski kuitenkin.

:hug: - ei rakkautta aina ymmärrä. Eikä niitä rakkauden tekojakaan. Elämä on.
Huomenta ja aamua kaikille.

Routamirri osaa kirjoittaa tavalla joka saa minut itkemään.

Ysimillin nimimerkille mä en voi muuta kuin huutaa niin kovaa kuin pystyn. En palstan kautta pysty ravistelemaan vaikka miten mieleni tekisi. Huono elämä on eilistä, hyvä elämä on kiinni siitä miten aloitat tämän aamun.

Eppäilijöille tiedoksi...

Jokainen sana joka näppäimistöltäni läpi pääsee olen minä.

Takuuvarmasti.

Vaik kuin ottaisin jallua, niin viinaei koskaan puhu suuni tai näppäimistöni kautta.

IhQ
Huomenta!

Ompa tääl taas keskusteltu..

Tänään pitäis katella varmaan noita koulujuttujakin taas, väkertää sitä suunnitelmaa ja tehdä kirjanpitotehtäviä. Jos niistä vaikka joskus jotain tajuis..

Nimenomaan. Ei oo sekään paljon kyselly että missä mennään, kumpaakaan ei käsittääkseni vituta, niin en nyt käsitä mikä tässä on ongelma.
Eikai siinä sitten mitään ongelmaa ole. Toisille tollanen sopii toisille ei mutta ajatus mulla nyt vaan lähti siitä kun mulle joskus sanoit ettet itse kattelis sellasta meininkiä ja onhan toi vähän samankaltasta vaikka onkin kaksi ihan eri tapausta ja eri ihmiset mut se perusajatus kuitenkin sama.

Eikai siinä sitten mitään ongelmaa ole. Toisille tollanen sopii toisille ei mutta ajatus mulla nyt vaan lähti siitä kun mulle joskus sanoit ettet itse kattelis sellasta meininkiä ja onhan toi vähän samankaltasta vaikka onkin kaksi ihan eri tapausta ja eri ihmiset mut se perusajatus kuitenkin sama.
Mun mielestä se riippuu ihan ihmisistä ja odotuksista.

aakoo, mää ja 9mm ollaan kaks ihan eri nikkiä
Mulla on kaikki sormet tallella, joten osaan laskea ainaski kymmeneen.

En koskaan kirjoita harmaana mihinkään. Minussa on puutteistani huolimati severran miestä et kaiken minkä kirjoitan myös allekirjoitan.

Tyylittömyyteni taatusti tunnistaa, joten kuka on voinu erehtyä?

Miks helvetissä semmoinen lasketaan mulle paheeksi jos mä vaikkakin huutamalla, mutta hyvin kaunisti sanon ysimillille, että jätä mutkahommat taaksesi ja herää saatana hyvään päivään.

Ei o mun vikani jos mä osun.

Naapurikylässä taannoin mannet leikkivät aseilla ja lehtitietojen mukaan tollot ampuivat yhdeksän! laukausta osumatta edes seinään. Toi en taatusti o mä.

Mä en ammu jos ei tartte. Mä en tee mitään mitä äitini tai kummisetäni ei hyväksyisi.

Ja olen luopunut kaikista aseistani.

Se ei tee minusta vaaratonta, mutta vähemmän harmittoman

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä