Pah, paheksunmHattaran kuvia kaikille köllähtäjille.:kiss:
Jospa tsiikailis muutaman Kimmon.
Ei, vaan en aseta odotuksia epävarmaan tilanteeseen, ja katon päivä kerrallaan mille mallille asiat suttaantuu.et siis ole vakavissas tsadilaishemmon suhteen?
Huomenta ja aamua kaikille.Totta. Kovaa elämää.
Pelossa elämistä. Koska mikä tahansa voi riistää sen onnen ja kaiken hyvän. Niin parempi sitten suojella jollain tapaa itseänsä. Ettei vaan kukaan pääse satuttamaan.
Vaikka itse kaikista kovimmin itseänsä satuttikin. Kun kieltämällä kielti tunteensa ja antoi pelolleen vallan. Mutta ei se rakkaus minnekään kadonnut. Siellä se tallessa oli, vuosien varrella vain mutkistui asioiden tunnustaminen ja tunnistaminen. Mutta aina tuli kuitenkin se päivä ja se hetki, jolloin ymmärrys iski. Myöhäistähän se toki oli, mutta iski kuitenkin.
:hug: - ei rakkautta aina ymmärrä. Eikä niitä rakkauden tekojakaan. Elämä on.
Et voi tehdä noin. Tai voit. mutta se on hyihyi.Ei, vaan en aseta odotuksia epävarmaan tilanteeseen, ja katon päivä kerrallaan mille mallille asiat suttaantuu.
Mutta jos tuollainen eteneminen sopii kummallekin osapuolelle asia on ihan kunnossa. Jos mies haluaa tarkempia tietoja miehen pitää kysyäEt voi tehdä noin. Tai voit. mutta se on hyihyi.
Jos olisin tuo mies, niin olisin jo kuukausia sitten kysynyt, et ollaanko vaan. vai ollaanko vakavissaan.
Ehkä jos oot oikein nopeeNousee päivä, laskee päivä... Ehtisköhän siinä välissä kävästä vähän ulkona jos oikein rivakasti toimii?
Nimenomaan. Ei oo sekään paljon kyselly että missä mennään, kumpaakaan ei käsittääkseni vituta, niin en nyt käsitä mikä tässä on ongelma.Mutta jos tuollainen eteneminen sopii kummallekin osapuolelle asia on ihan kunnossa. Jos mies haluaa tarkempia tietoja miehen pitää kysyä
Eikai siinä sitten mitään ongelmaa ole. Toisille tollanen sopii toisille ei mutta ajatus mulla nyt vaan lähti siitä kun mulle joskus sanoit ettet itse kattelis sellasta meininkiä ja onhan toi vähän samankaltasta vaikka onkin kaksi ihan eri tapausta ja eri ihmiset mut se perusajatus kuitenkin sama.Nimenomaan. Ei oo sekään paljon kyselly että missä mennään, kumpaakaan ei käsittääkseni vituta, niin en nyt käsitä mikä tässä on ongelma.
Mun mielestä se riippuu ihan ihmisistä ja odotuksista.Eikai siinä sitten mitään ongelmaa ole. Toisille tollanen sopii toisille ei mutta ajatus mulla nyt vaan lähti siitä kun mulle joskus sanoit ettet itse kattelis sellasta meininkiä ja onhan toi vähän samankaltasta vaikka onkin kaksi ihan eri tapausta ja eri ihmiset mut se perusajatus kuitenkin sama.
Mulla on kaikki sormet tallella, joten osaan laskea ainaski kymmeneen.aakoo, mää ja 9mm ollaan kaks ihan eri nikkiä