Okei..en kyl sit ihmettele et alkaa tekemään mieli jotain muuta.olihan täällä minä ja 3 päivää.
Okei..en kyl sit ihmettele et alkaa tekemään mieli jotain muuta.olihan täällä minä ja 3 päivää.
Mie päätin luovuttaa. En löydä sellaista jonka menetin.Onpas täällä pessimistisiä leidejä. Kaverin eno löysi elämänsä naisen ja meni naimisiin yli seitenkymppisenä. Vielä on aikaa!
ontyhmä kysymys mut onko lääkärikeskukset yksityisiä?
ehkä etsimisestä voi luopua. mut aina kannattaa odottaa ja pitää pientä toivoa yllä. se pitää pään sekaisenaMie päätin luovuttaa. En löydä sellaista jonka menetin.
En ole koskaan etsinyt. Mutta mä luovuin toivosta. Säästyy sydänsuruilta.ehkä etsimisestä voi luopua. mut aina kannattaa odottaa ja pitää pientä toivoa yllä. se pitää pään sekaisena
sydänsuruista toipuu aina. ennemmin tai myöhemmin. kun aikaa menee tarpeeksi niin muistaa vaan ne hyvät asiat. toisaalta silloin se ikäväkin kyl taas tulee. toipuukohan sitä loppujen lopuksi ikinä? no, ne on muistoja jotka seuraavat matkassa. en nyt enään itsekään tiedä mitä piti sanoaEn ole koskaan etsinyt. Mutta mä luovuin toivosta. Säästyy sydänsuruilta.
Kun lapsen isä jätti niin siihen meni muutama vuosi. Eikä sitä niin vaan löydä ketään kun en käy paljo missään. Parempi tyytyä olemaan yksin.sydänsuruista toipuu aina. ennemmin tai myöhemmin. kun aikaa menee tarpeeksi niin muistaa vaan ne hyvät asiat. toisaalta silloin se ikäväkin kyl taas tulee. toipuukohan sitä loppujen lopuksi ikinä? no, ne on muistoja jotka seuraavat matkassa. en nyt enään itsekään tiedä mitä piti sanoa
No ei se naisillekaan aina helppoa ole.naisten ei tietenkään tartte ettiä, sehän nyt on päivänselvää
Ei niin, ko fiksuja miehiä on niin vähän.No ei se naisillekaan aina helppoa ole.
No ei se naisillekaan aina helppoa ole.
mut kysehän onkin kuin oppivainen oot=)Mä toivon todella, todella paljon, että en löydä samanlaista jonka menetin :xmas:
Eikä niitä löydetä, ne vaan putkahtaa.
Pah jos musta kiinnostuneet ovat 50-60 ikäluokkaa niin paskat. Se on parempi olla yksin. Mä olen jo päättänyt elää yksin.niimpä, pitäs pystyä päättämään toinen toistaan komeampien kosiomiesten joukosta
:hug:Kun lapsen isä jätti niin siihen meni muutama vuosi. Eikä sitä niin vaan löydä ketään kun en käy paljo missään. Parempi tyytyä olemaan yksin.
oliskinniimpä, pitäs pystyä päättämään toinen toistaan komeampien kosiomiesten joukosta
Haha.niimpä, pitäs pystyä päättämään toinen toistaan komeampien kosiomiesten joukosta
:hug:....mun korviini tuo kuulostaa niiltä surullisen kuuluisilta viimeisiltä "...mie en ennää ikinäkoskaanmillonkaan, usotkos..."- lausahduksiltaPah jos musta kiinnostuneet ovat 50-60 ikäluokkaa niin paskat. Se on parempi olla yksin. Mä olen jo päättänyt elää yksin.
Eikä lopu. Miun sydän on lukittu ja siihen ei ole avainta. En ala enää suhteeseen. En anna kenenkään enää satuttaa mua.:hug:....mun korviini tuo kuulostaa niiltä surullisen kuuluisilta viimeisiltä "...mie en ennää ikinäkoskaanmillonkaan, usotkos..."- lausahduksilta
...kun et sä sitä ehken kuitenkaan tule ite päättämään tuota asiaa, vaan nämä asiat on toisaalla kirjotettuna ja määrättynä...
:kiss: - senkin ihana mutruhuuli siellä, nyt loppuu se jurputus tai mie purasen sua korvasta
:hug:Eikä lopu. Miun sydän on lukittu ja siihen ei ole avainta. En ala enää suhteeseen. En anna kenenkään enää satuttaa mua.
Sopii yrittää.:hug:
- asia selevä ja halkipoikkipinossa :kiss:...taijankin kohta purasta sekä korvasta että peffastas
...älä yllytä hulluva :kiss:Sopii yrittää.
Tai sitten ne väijyy jossain lähistöllä ja sitten yhtäkkiä niihin vaan jotenki haksahtaa :snotty:Eikä niitä löydetä, ne vaan putkahtaa.
Iik...älä yllytä hulluva :kiss:
:heart:....ihan pikkasesti ja hellästi vaan purasen :xmas: :saint:...sen verta vaan, että tunnet olevas elossa etkä minään kivenä :heart: