The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Prioriteetti kuitenkin aina on sinä itse ja sinun perhe, ja sitten vasta muut. Vaikka mitä ois koettu ja nähty niiden muiden kanssa.

Mä lähen nyt Kallion räkälöihin priorisoimaan ajankäyttöäni. Muksaa illanjatkoa!

9MM
Ja ysimilli...

JOS SÄ OLET JÄTTÄNY TOMMOISEN TAAKSESI; NIIN PIDÄ SE TAKANASI

Ei voi huutaa kovempaa
kaiken muun mokannu vittu et vituttaa se et mä jäin kotiin ei ollu hyvä siltikään. noh kolme paloo naisten kaa ja pyhitän shaoliin. mut ei se helppoo oo katu huutaa mun nimeä. myönnän eka ketä aidosti rakastan on mun tyttö. muut haistakoon schaisse joo mä en tee kuulemma mitään.

No kyllä mussa henki pihisee :D
Jotenkin nyt ei vaan toi julkinen puoli nappais ja eihän se mitään maksa jos soittaa ja kyselee. Enempi ne siellä kai keskittyy asiaan kuin julkisella vaikka toki sinnekin voin mennä. Jonnekin tässä nyt kuitenkin on soitettava ja kysellä.
ainaski jonotusajassa lääkäriasemat pesee julkisen puolen päivystykset mennen, tullen ja palatessa

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
kaiken muun mokannu vittu et vituttaa se et mä jäin kotiin ei ollu hyvä siltikään. noh kolme paloo naisten kaa ja pyhitän shaoliin. mut ei se helppoo oo katu huutaa mun nimeä. myönnän eka ketä aidosti rakastan on mun tyttö. muut haistakoon schaisse joo mä en tee kuulemma mitään.
Et oo vielä ehtiny mokata huomista päivää.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja poika
Tsadilaisesta ei oo muuten kuulunu maanantain jälkeen mitään. "Huomenna" piti soitella, odottelen. Mut enpä oo tässä sairastelun ja joulutohinan keskellä kyllä montaakaan ajatusta ehtiny sille uhrata :O mut eiköhän nekin kuulumiset selkene taas ko hoodeille pääsee.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä