Kiitos luennosta, Asiankannattaja
Aina ei voi perusasioitakaan muistella tarpeeksi. Mulla on 31m2 yksiöön kaksi palovarotinta, virallinen määräys on yksi jokaista alkavaa kuuttakymmentä neliötä kohden. Nyt on täs taas jännät paikat kun mies lähti kauppaan ja jätti mut tänne päällä olevan lieden ja pesukoneen kanssa. Kynttiläkin palaa tossa..... no se on onneksi korkeassa lasimaljassa ja nään sen koko ajan.
Ja Tinku, mun mielestä ei tarvi tehdä kompromisseja minkään itselleen todella tärkeän asian kanssa. Ainakaan niiden vakavamman puoleisten, kuten naimisiinmenon, lastenhankinnan ym. isojen tulevaisuudennäkemien kanssa. Toisen mieli voi muuttua, mutta sitä ei voi muuttaa ja et voi koskaan olla varma kauanko joudut venata sitä. Ehkä ikuisesti. Tässäkin sit toki merkkaa aika paljon ollaanko kakskymppisiä, kolmekymppisiä vai sen yli. Aika moni parikymppinen on sitä "minä en koskaan tai minä kyllä sitten sitä ja tätä" - ja mikään vannominen harvoin pitää.
Mun mielestä erillään asumisessa on paljon hyviä puolia. Mut en varmastikaan suostuisi ikuisesti asumaan kahdessa osoitteessa, väliaikaisratkaisuna sopii mainiosti. Kuudesta yhdessäolovuodesta ollaan asuttu yhteensä 2v yhdessä ja 2,5v etäsuhteessa. 1,5v seurusteltiin ennenkuin ensimmäistä kertaa muutettiin saman katon alle.