The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
iltaa. nyt kyl loppui joulupöperöitten mähkiminen. alkaa elimistö kaipaamaan pikkuhiljaa jotain mausteisempaa.
Iltaa!

Mulla on ollut ihmeellinen joulu kun ihan hiukan vaan sitä jouluruokaa lapannu nassuun ja vielä menis ihan kepeesti,ei ole tullut yliannostusta läheskään. Tosin mä en nyt kauheesti muutenkaan syö jouluruokia mut sen mitä syön niin ei ole ähky vielä tullut niiden osalta.

Spencer Hastings
Kiitos luennosta, Asiankannattaja :D Aina ei voi perusasioitakaan muistella tarpeeksi. Mulla on 31m2 yksiöön kaksi palovarotinta, virallinen määräys on yksi jokaista alkavaa kuuttakymmentä neliötä kohden. Nyt on täs taas jännät paikat kun mies lähti kauppaan ja jätti mut tänne päällä olevan lieden ja pesukoneen kanssa. Kynttiläkin palaa tossa..... no se on onneksi korkeassa lasimaljassa ja nään sen koko ajan.

Ja Tinku, mun mielestä ei tarvi tehdä kompromisseja minkään itselleen todella tärkeän asian kanssa. Ainakaan niiden vakavamman puoleisten, kuten naimisiinmenon, lastenhankinnan ym. isojen tulevaisuudennäkemien kanssa. Toisen mieli voi muuttua, mutta sitä ei voi muuttaa ja et voi koskaan olla varma kauanko joudut venata sitä. Ehkä ikuisesti. Tässäkin sit toki merkkaa aika paljon ollaanko kakskymppisiä, kolmekymppisiä vai sen yli. Aika moni parikymppinen on sitä "minä en koskaan tai minä kyllä sitten sitä ja tätä" - ja mikään vannominen harvoin pitää.

Mun mielestä erillään asumisessa on paljon hyviä puolia. Mut en varmastikaan suostuisi ikuisesti asumaan kahdessa osoitteessa, väliaikaisratkaisuna sopii mainiosti. Kuudesta yhdessäolovuodesta ollaan asuttu yhteensä 2v yhdessä ja 2,5v etäsuhteessa. 1,5v seurusteltiin ennenkuin ensimmäistä kertaa muutettiin saman katon alle.

ei meilläkään kyl paljoa mennyt. laatikoita 4,2 kg rosollia 1.5 kg 8kg kinkku ja savukuha. tietenkin leivät ja välipalat päälle. muutama paketti grillimakkaraa. outoa kyllä etten aamuisin ollenkaan syönyt munia ja pekonia =)

Mää pärjäisin ihan mainiosti eri osoitteessa. Ei oo hinkua lyödä hynttyitä yhteen, tykkään yksin asumisesta ja omasta rauhasta. Mut en sano ei koskaan (paitsi naimisiinmenolle). Kai se mieli muuttuis samasta katosta, jos tekis vaikka mieli hankkia lisää lapsia. Tai jos tapais jonkun dream come true-tyypin.

Mutta huh, onneks ei tartte miettiä tommosia vielä pitkään pitkään piiiiiiiiitkään aikaan :D

Kyllä mä haluan saman katon alle jos niikseen tulee. Tosin jos vaihtoehtona on asua erillään ja seukata tai olla yksin loppuelämä niin sit valitsisin ton erillään aumisen.

muoks. jos olis kaukosuhde niin sitten en suostuisi edes tohon erillään asumiseen ja seukkaukseen muutakun korkeintaan jonkun tietyn ajan kunnes asiat olis niin et sopii tyrkkäytyä saman katon alle.

Viimeksi muokattu:
IhQ
ei meilläkään kyl paljoa mennyt. laatikoita 4,2 kg rosollia 1.5 kg 8kg kinkku ja savukuha. tietenkin leivät ja välipalat päälle. muutama paketti grillimakkaraa. outoa kyllä etten aamuisin ollenkaan syönyt munia ja pekonia =)
Montako henkeä tuota määrää oli syömässä ja montako päivää?

Siis kun meillä oli paaaljon vähemmän ja tänä aamuna söin aamupalaks viimeset porkkanalaatikot ja kinkkusiivut. Ne tulee jo korvistakin ulos.
En montaa kertaa sano näin, mut jopa suklaasta voi näköjään tulla yliannostus. :x

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä