The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kiitos :kiss: - niin näytetäänkin :)!

Sitäpaitti toppahousut on aivan ehdottoman paras vaatekerta paukkuville pakkasille mäenlaskuun ja muutoinkin yleiseen häröilemiseen ulkosalla. Tykkään :)
Mä muistutan topparytkyissä entistä enemmän menninkästä; pieni paketti josta ei oikein erota et missä on jalat ja missä kädet mut etenee kovaa kyytiä ja pitää pahaa ääntä et kai se pääkin jossain matkassa on mukana...
 
Jotenkin mulla on joulumieli ja hirveen hyvä tahto.

Pitsin ja routamisun äijiä mun käy sillai terveesti kateeksi. Ruutiksen rouvallakin on jokseenkin siedettävä miehenkaltainen käytettävissään. Mies jolla on volvo ei voi olla paha. Ihkun äijää joutuu toisinaan ihmettelemään ja usein tulee mieleen, et häntä vois sillai ystävällisesti ottaa kauluksesta kiinni ja vähän ravistaa. Mutta siis ystävällisesti ja terveessä hengessä. Sillai vaan ravistaen hoksottimensa hereille.
No voi tip tap sentään - kiitos kerrassaan *poskipunoittelee* :)

Kyllä tässä taitaa ite olla enempi saamapuolella tässäkin suhdeyhtälössä...tai no menköön kompromissin piikkiin ja olkoot tasajaossa :D. Mutta on se vaan sanottava misterin kunniaksi, että ikionnellinen olen ollut, kun noinkin tasapainoittavan ja mua täydentävän ihmisen olen rinnalleni saanut. Onnekas ja siunattu olen kyllä, sekä suuresti rakastettu.
 
Mä muistutan topparytkyissä entistä enemmän menninkästä; pieni paketti josta ei oikein erota et missä on jalat ja missä kädet mut etenee kovaa kyytiä ja pitää pahaa ääntä et kai se pääkin jossain matkassa on mukana...
Oii, sitäkin ihanampi ja nökköisempi mennismönniäinen :kiss:

Mui Minerva - missä ihmeessä sitä on luudan kanssa humputeltu, long time no see :D
Kiva kun olet läsnä :)
 
Oii, sitäkin ihanampi ja nökköisempi mennismönniäinen :kiss:

Mui Minerva - missä ihmeessä sitä on luudan kanssa humputeltu, long time no see :D
Kiva kun olet läsnä :)
Irl vei mennessään, pitäis tuo kirahvikin ehtii täs treffaamaan mut tuntuu olevan liikaa kaikkea jokasuuntaan. Jos joulun jälkeenkin olis elämää?
Kiva sinuunkin "törmätä" taas :kiss:
 
Irl vei mennessään, pitäis tuo kirahvikin ehtii täs treffaamaan mut tuntuu olevan liikaa kaikkea jokasuuntaan. Jos joulun jälkeenkin olis elämää?
Kiva sinuunkin "törmätä" taas :kiss:
Se on kyllä toi irl melkoinen kummajainen, kun onnistuukin sieppaamaan välistä aivan toisaalle ja tiiviisti :hug:. Onneksipa tälle kohtaa on vähemmän sitä "jokasuuntaan" meininkiä :) :kiss:

Ihan on semmonen tutina, että kyllä te kaksi ehditte vielä tämän vuoden puolella hyvinkin näkemään - ja voi sitä riehakasta pulpattamisen määrää :). Ei muuta kuin treffejä vaan järkkäämään.
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva.McGarmiwa
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30527938:
kahvii ja klementiinii :D

Just sain tekstiviestikyselyyni vastauksen pojaltani, joka on kuulemma ampunu ne pommit taivaan tuuliin syksyllä, kun makoilin sairaalassa :mad:
Miulla on kahvia ja joulutorttua :p

Ja sille pojallesi sano, että joutais saada persilleensä. Pommeja ei saa paukutella ennen aikojaan. Ne on uudeksivuodeksi :mad:.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä