:wave:Kellä muulla täällä oli myös pörrötukka? En muista. Auttaako mikään muu kuin keraaminen rauta?
Ei auta . Sori.
Ehkä vähän hillitsee, jos käyttää jotain kosteuttavaa hiuksiin jätettävää hoitoainetta tai seerumia tms.
:wave:Kellä muulla täällä oli myös pörrötukka? En muista. Auttaako mikään muu kuin keraaminen rauta?
Mä muistutan topparytkyissä entistä enemmän menninkästä; pieni paketti josta ei oikein erota et missä on jalat ja missä kädet mut etenee kovaa kyytiä ja pitää pahaa ääntä et kai se pääkin jossain matkassa on mukana...Kiitos :kiss: - niin näytetäänkin !
Sitäpaitti toppahousut on aivan ehdottoman paras vaatekerta paukkuville pakkasille mäenlaskuun ja muutoinkin yleiseen häröilemiseen ulkosalla. Tykkään
No voi tip tap sentään - kiitos kerrassaan *poskipunoittelee*Jotenkin mulla on joulumieli ja hirveen hyvä tahto.
Pitsin ja routamisun äijiä mun käy sillai terveesti kateeksi. Ruutiksen rouvallakin on jokseenkin siedettävä miehenkaltainen käytettävissään. Mies jolla on volvo ei voi olla paha. Ihkun äijää joutuu toisinaan ihmettelemään ja usein tulee mieleen, et häntä vois sillai ystävällisesti ottaa kauluksesta kiinni ja vähän ravistaa. Mutta siis ystävällisesti ja terveessä hengessä. Sillai vaan ravistaen hoksottimensa hereille.
Oii, sitäkin ihanampi ja nökköisempi mennismönniäinen :kiss:Mä muistutan topparytkyissä entistä enemmän menninkästä; pieni paketti josta ei oikein erota et missä on jalat ja missä kädet mut etenee kovaa kyytiä ja pitää pahaa ääntä et kai se pääkin jossain matkassa on mukana...
Irl vei mennessään, pitäis tuo kirahvikin ehtii täs treffaamaan mut tuntuu olevan liikaa kaikkea jokasuuntaan. Jos joulun jälkeenkin olis elämää?Oii, sitäkin ihanampi ja nökköisempi mennismönniäinen :kiss:
Mui Minerva - missä ihmeessä sitä on luudan kanssa humputeltu, long time no see
Kiva kun olet läsnä
Se on kyllä toi irl melkoinen kummajainen, kun onnistuukin sieppaamaan välistä aivan toisaalle ja tiiviisti :hug:. Onneksipa tälle kohtaa on vähemmän sitä "jokasuuntaan" meininkiä :kiss:Irl vei mennessään, pitäis tuo kirahvikin ehtii täs treffaamaan mut tuntuu olevan liikaa kaikkea jokasuuntaan. Jos joulun jälkeenkin olis elämää?
Kiva sinuunkin "törmätä" taas :kiss:
Eipäs yleistetä! Jos mä lupaan olla jossain 19.00 niin mä olen paikalla viimeistään 18.50 - ellei villit hevoset ole juossut yli tms.naiset on kauniita mutta ärsyttäviä
1) sovitaan että ruoka on klo 19:00
2) se ilmottaa että myöhästyy 30 min
3) se myöhästyy kummiski täyden tunnin
Mie en oo koskaan myöhässä |O. Joten ei yleistetä siellä .naiset on kauniita mutta ärsyttäviä
1) sovitaan että ruoka on klo 19:00
2) se ilmottaa että myöhästyy 30 min
3) se myöhästyy kummiski täyden tunnin
ahaOtin päikkärit. Näin unta että sain vauvan. :snotty:
hyväAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30527914:Mulla on hukassa jouluksi säästämäni ilotulitteet
HöhAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30527921:hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30527927:
kahvii ja klementiiniiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30527932:
Ota lohdutukseksi klementiini.
Miulla on kahvia ja joulutorttuaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30527938:kahvii ja klementiinii
Just sain tekstiviestikyselyyni vastauksen pojaltani, joka on kuulemma ampunu ne pommit taivaan tuuliin syksyllä, kun makoilin sairaalassa
Maaseudulla oli paukutelluAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30527948:Miulla on kahvia ja joulutorttua
Ja sille pojallesi sano, että joutais saada persilleensä. Pommeja ei saa paukutella ennen aikojaan. Ne on uudeksivuodeksi .