[video=youtube;X3ZXqKZXrcE]https://www.youtube.com/watch?v=X3ZXqKZXrcE[/video]
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30527676:Jestas kun pääsisikin keväthangille Lappiin sääriä liikuttelemaan.
Minut saa myös kutsua hätiin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30527667:Siut pistetään lumikekoon seuraamaan pyllymäkeä niiden klementtiinien kanssa .
Hyvältähän nuo näyttivät tuossa videossatai kun olis ne sääret edes sellaset et viittis niitä tollaisissa menoissa iikuttaa...
Yksi ryystää sumppia ja toinen kuorii vimmatusti hedelmiään .Minut saa myös kutsua hätiin.
En edes tarvitse glementiinejä, vaan ihan termarillisella kahvia lupaan tarkkailla peppuja niin pitkään kuin tähän vuodenaikaan päivänvaloa piisaa.
mää oon vissiin pervo mutta mun mielestä naiset näyttää hyvältä toppahousuissaMinut saa myös kutsua hätiin.
En edes tarvitse glementiinejä, vaan ihan termarillisella kahvia lupaan tarkkailla peppuja niin pitkään kuin tähän vuodenaikaan päivänvaloa piisaa.
Älä kerro kellekään mut mulla oli stuntsääret siinä pätkässä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30527695:Hyvältähän nuo näyttivät tuossa videossa
Mie oon silleen kieroutunut että viihdyn hyvin toppahousuissakin .mää oon vissiin pervo mutta mun mielestä naiset näyttää hyvältä toppahousuissa
näyttää ne kyllä hyvältä muutoinki
määpäs muuten pongasin että noidat ei koskaan käytä niitä inhottavia sukkahousuja vaan aina tommosia hottiksia wanhan ajan sukkiaÄlä kerro kellekään mut mulla oli stuntsääret siinä pätkässä :ashamed:
stuntsääretÄlä kerro kellekään mut mulla oli stuntsääret siinä pätkässä :ashamed:
Olet.mää oon vissiin pervo mutta mun mielestä naiset näyttää hyvältä toppahousuissa
Miks?Yyh, vessan lattialla kipitti iso sokeritoukka. Se pääsi nopeasti hengestään.
Sanoiko joku sukkanauhat????määpäs muuten pongasin että noidat ei koskaan käytä niitä inhottavia sukkahousuja vaan aina tommosia hottiksia wanhan ajan sukkia
Mulla tuo mies jaksaa kehua kauniiks vaikka ollaan lenkillä topparytkyissä, pipo korvilla ja hikisenä.mää oon vissiin pervo mutta mun mielestä naiset näyttää hyvältä toppahousuissa
Juoksi väärän vessan lattialla. Naapurissa on hyvin tilaa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30527715:Miks?
niimpäMulla tuo mies jaksaa kehua kauniiks vaikka ollaan lenkillä topparytkyissä, pipo korvilla ja hikisenä.
tarkka havaintokyky...
eipäs vääristellä siellä toisen sanoja:stick:niimpä
En ikinä lakkaa nauramasta tälle.
Kiitos :kiss: - niin näytetäänkin !mää oon vissiin pervo mutta mun mielestä naiset näyttää hyvältä toppahousuissa