tuon perusteella arvioisin että promillet on jossain siinä 1,0...1,5 huitteillaSen verran vielä juu, mut kuitenkin sit jo sen verran et harkintakyky petti pahasti ja eksyin palstalle
tuon perusteella arvioisin että promillet on jossain siinä 1,0...1,5 huitteillaSen verran vielä juu, mut kuitenkin sit jo sen verran et harkintakyky petti pahasti ja eksyin palstalle
Paljon mahdollista, mitään en myönnätuon perusteella arvioisin että promillet on jossain siinä 1,0...1,5 huitteilla
Minerva!!! Voi että mä tykkään noidista.:wave:
Noidat on ihan mukavia jos niitä ei ärsytä liikojaMinerva!!! Voi että mä tykkään noidista.
Entä jos söisitkin hapankaalia?Asetan kymysyksen itselleni:
syönko hapankaalia vai syönkö hapankaalia?
Gauheeta kun ei osaa päättää...
En kyl uskaltaisi noitaa ärsyttää...Noidat on ihan mukavia jos niitä ei ärsytä liikoja
nim. just työkavereita säikyttelin tällä viikolla
Nuo ei vissiin vielä ole uskonut tuota noituutta todeksi, täytyy joskus jättää saksanseisoja kotiin ja mennä luudalla töihin.En kyl uskaltaisi noitaa ärsyttää...
Olen riittävän sammakko jo nyt.
Kauhee musa. Mut kivat hameet.katoppa vaan, joku oli saanu nauhalle kun minerva ja kyöpsykkä ottaa toisistaan mittaa noitien hiihtokisoissa (luudan käyttö ankarasti kielletty)
Ihana uutinenAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30527378:
Et oleEnhän mä oo ainoa, joka paketoi kissalle joululahjaa?
pahAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30527634:Ihana uutinen
Päästään pyllymäkkeenAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30527640:
Kolleega :kiss:. Kuis luuta on huiskinut?Noidat on ihan mukavia jos niitä ei ärsytä liikoja
nim. just työkavereita säikyttelin tällä viikolla
on sevverta säihkyvää säärtä että en uso että kaks kertaa riittääKauhee musa. Mut kivat hameet.
Pitäis kait kattoa toisenkin kerran, että näkis kasvotkin...
Mee sää persmäkeen, mä syön klementiinejäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30527647:Päästään pyllymäkkeen
Suus kiinni äläkä häiritte seittemättä kattelukertaani...on sevverta säihkyvää säärtä että en uso että kaks kertaa riittää
itellä män 17
sooooriiii *vetäsee suun suppuun*Suus kiinni äläkä häiritte seittemättä kattelukertaani...
Siut pistetään lumikekoon seuraamaan pyllymäkeä niiden klementtiinien kanssa .Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30527654:Mee sää persmäkeen, mä syön klementiinejä