Voi kuin söpö, vähän ujon oloinen . Sulla on ainakin ollut järkevämpi pukeutumistyyli kuin mulla saman ikäisenä
Todisteeksi huonosta vaatetyylistäni voin laittaa kuvan 14-vuotiaasta minusta inboxiin niille, joita kiinnostaa :xmas:. Keskiyöhön saakka aikaa, sit poistuu kuva!
Laita vaan . Edes inboxiinAtm näyttää niin kiltistä tossa kuvassa että ihan vitsinä olis tehny mieli laittaa yks kuva missä ite oon viistoista.
:wave:Voi kuin söpö, vähän ujon oloinen . Sulla on ainakin ollut järkevämpi pukeutumistyyli kuin mulla saman ikäisenä
Todisteeksi huonosta vaatetyylistäni voin laittaa kuvan 14-vuotiaasta minusta inboxiin niille, joita kiinnostaa :xmas:. Keskiyöhön saakka aikaa, sit poistuu kuva!
laita niin mää paan vaihtarina oman rippikuvan
Mulla ei oo edes mitään tekosyytä . Silloin oli vaan niin hirveän huono vaatemaku. Eikä se muotikaan ollut mitään kovin nättiä siihen aikaan muutenkaanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30518570:Mullekki saa laittaa kuvia..
Todettakoon, että mä oon lähössä rippikuvalle tossa, että siks tollanen pukeutuminen ja tukka. Tosin olin mä tuolloin aika viaton vielä. Siitä se sitte lähtiki se hullunmylly pyörimään
Mulle! Mää voin panna huomenna sit jonkun oman teinikuvaniVoi kuin söpö, vähän ujon oloinen . Sulla on ainakin ollut järkevämpi pukeutumistyyli kuin mulla saman ikäisenä
Mä laitan sulle myöhemmin.Laita vaan . Edes inboxiin
Niin niin.Mulle! Mää voin panna huomenna
Revikkönääki varkkus?:snotty:Mulla ei oo edes mitään tekosyytä . Silloin oli vaan niin hirveän huono vaatemaku. Eikä se muotikaan ollut mitään kovin nättiä siihen aikaan muutenkaan
No en, kun ne oli jo valmiiks revitty siskojen toimesta Mä mitään uusia farkkuja saanut!Revikkönääki varkkus?:snotty:
No nehän oli just kai muodissa sillon.? Mulla oli monia missä peppukannikat vilkku.No en, kun ne oli jo valmiiks revitty siskojen toimesta Mä mitään uusia farkkuja saanut!
Paidat oli kaikki ihan ylisuuria, joiden sisään hukkui kokonaan :ashamed:
Mun varkut tuppas repeileen itellään ku ne oli kavennettu niin pinkeän pilleiksi :snotty:Revikkönääki varkkus?:snotty:
Mullaki oli joskus lökäpöksyt. Sit aloin pyörii teddypoikien kanssa, nii vaihtu vähän pikaseen kireisiin farkkuihin ja farkkutakkiin. Oi niitä aikoja :heart:No nehän oli just kai muodissa sillon.? Mulla oli monia missä peppukannikat vilkku.
Ne revittiin rikki polvista ja hanurista.
Mä olin jossain kohtaa hopparikin!!!
Oli body ja sit sellaset ylisuuret farkkuhaalarit.
Tais olla . Mulla ei sentäs tainnut perse vilkkua kuitenkaan :xmas:No nehän oli just kai muodissa sillon.? Mulla oli monia missä peppukannikat vilkku.
Ne revittiin rikki polvista ja hanurista.
Mä olin jossain kohtaa hopparikin!!!
Oli body ja sit sellaset ylisuuret farkkuhaalarit.
Pettämätön yhdistelmä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30518607:Mullaki oli joskus lökäpöksyt. Sit aloin pyörii teddypoikien kanssa, nii vaihtu vähän pikaseen kireisiin farkkuihin ja farkkutakkiin. Oi niitä aikoja :heart:
Jep.. Kyl mulla on farkkutakki tuolla kaapissa edelleen, kerran tais olla viime suvena päällä, ei oikeen oo enää meikäläistä Nahkatakki sitte mieluummi.Pettämätön yhdistelmä.
Mullaki oli joskus vieläkin pienempänä toi setti, isot korvikset, vaaleen pinkkiä huulipunaa. Olin menossa diseen ja pojat huuteli siinä meidän pihalla "Kattokaa tota pikku rossii".
En velä tänäkään päivänä tajua mitä ne oikeen meinas.
Miksi eivät haluaisi? Jos siihen ovat monia vuosia tottuneet.En usko tuohon että nykynuoret kaljuuntuneet haluaa olla vanhana edelleen kaljuja, ihmisen mieli ilmeisesti muuttuu ja kokokalju vanhana ilmeisesti koetaan rumaksi ja noloksi, hyvin vähän näkee kokokaljuja vanhoja ukkoja, niillä on hiukset sivuilla ja takana. Nuorella se näyttää huvittavalta, härskiltä ja vanhentaa paljon, siis tukka vain sivuilla.
Meinaat järjestystä muuttaa ja mittailet mahtuuko...Mulla on täällä mitta kädessä, arvatkaas mitä mä teen.:ashamed:
No hyväksytään; matolle tässä paikkaa ettiskelen.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30518673:Meinaat järjestystä muuttaa ja mittailet mahtuuko...
Nyt mää hipsin kyllä unten maille, kun sain vehkeet kiinni, jos ja kun näiltä kivuilta pystyy nukkumaan (hakattiin väriä kuvaan tänään, on vähän hellänä) Huomen aamusti sitte parturille ja perjantaina kynnet laitattaan.. Sitte oisin niinku edustuskelponen niihi häihin
Mittaat tissien ympärysmittaaMulla on täällä mitta kädessä, arvatkaas mitä mä teen.:ashamed: