The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Didiiiii!:wave:

Mieki olisin voinu laittaa mutta mää buuttasin tän koneen ja kaikki vanhat kuvat läks muualle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30518570:
Mullekki saa laittaa kuvia..

Todettakoon, että mä oon lähössä rippikuvalle tossa, että siks tollanen pukeutuminen ja tukka. Tosin olin mä tuolloin aika viaton vielä. Siitä se sitte lähtiki se hullunmylly pyörimään :D
Mulla ei oo edes mitään tekosyytä :D. Silloin oli vaan niin hirveän huono vaatemaku. Eikä se muotikaan ollut mitään kovin nättiä siihen aikaan muutenkaan :D
 
No en, kun ne oli jo valmiiks revitty siskojen toimesta :D Mä mitään uusia farkkuja saanut!

Paidat oli kaikki ihan ylisuuria, joiden sisään hukkui kokonaan :ashamed:
No nehän oli just kai muodissa sillon.:D? Mulla oli monia missä peppukannikat vilkku.:D
Ne revittiin rikki polvista ja hanurista.:D

Mä olin jossain kohtaa hopparikin!!!:LOL:
Oli body ja sit sellaset ylisuuret farkkuhaalarit.:D:D
 
No nehän oli just kai muodissa sillon.:D? Mulla oli monia missä peppukannikat vilkku.:D
Ne revittiin rikki polvista ja hanurista.:D

Mä olin jossain kohtaa hopparikin!!!:LOL:
Oli body ja sit sellaset ylisuuret farkkuhaalarit.:D:D
Mullaki oli joskus lökäpöksyt. Sit aloin pyörii teddypoikien kanssa, nii vaihtu vähän pikaseen kireisiin farkkuihin ja farkkutakkiin. :D Oi niitä aikoja :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30518607:
Mullaki oli joskus lökäpöksyt. Sit aloin pyörii teddypoikien kanssa, nii vaihtu vähän pikaseen kireisiin farkkuihin ja farkkutakkiin. :D Oi niitä aikoja :heart:
Pettämätön yhdistelmä.:D
Mullaki oli joskus vieläkin pienempänä toi setti, isot korvikset, vaaleen pinkkiä huulipunaa. Olin menossa diseen ja pojat huuteli siinä meidän pihalla "Kattokaa tota pikku rossii".:D
En velä tänäkään päivänä tajua mitä ne oikeen meinas.:D
 
Pettämätön yhdistelmä.:D
Mullaki oli joskus vieläkin pienempänä toi setti, isot korvikset, vaaleen pinkkiä huulipunaa. Olin menossa diseen ja pojat huuteli siinä meidän pihalla "Kattokaa tota pikku rossii".:D
En velä tänäkään päivänä tajua mitä ne oikeen meinas.:D
Jep.. Kyl mulla on farkkutakki tuolla kaapissa edelleen, kerran tais olla viime suvena päällä, ei oikeen oo enää meikäläistä :D Nahkatakki sitte mieluummi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierass
En usko tuohon että nykynuoret kaljuuntuneet haluaa olla vanhana edelleen kaljuja, ihmisen mieli ilmeisesti muuttuu ja kokokalju vanhana ilmeisesti koetaan rumaksi ja noloksi, hyvin vähän näkee kokokaljuja vanhoja ukkoja, niillä on hiukset sivuilla ja takana. Nuorella se näyttää huvittavalta, härskiltä ja vanhentaa paljon, siis tukka vain sivuilla.
Miksi eivät haluaisi? Jos siihen ovat monia vuosia tottuneet.
Me kun ollaan vanhoja niin mummoilla ja papoilla on tatuointejakin.
Tuskin niitäkään silloin rumiksi ja noloiksi koetaan.
 
Mulla on täällä mitta kädessä, arvatkaas mitä mä teen.:ashamed::D
Meinaat järjestystä muuttaa ja mittailet mahtuuko... :D

Nyt mää hipsin kyllä unten maille, kun sain vehkeet kiinni, jos ja kun näiltä kivuilta pystyy nukkumaan (hakattiin väriä kuvaan tänään, on vähän hellänä) Huomen aamusti sitte parturille ja perjantaina kynnet laitattaan.. Sitte oisin niinku edustuskelponen niihi häihin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30518673:
Meinaat järjestystä muuttaa ja mittailet mahtuuko... :D

Nyt mää hipsin kyllä unten maille, kun sain vehkeet kiinni, jos ja kun näiltä kivuilta pystyy nukkumaan (hakattiin väriä kuvaan tänään, on vähän hellänä) Huomen aamusti sitte parturille ja perjantaina kynnet laitattaan.. Sitte oisin niinku edustuskelponen niihi häihin :)
No hyväksytään; matolle tässä paikkaa ettiskelen.

Kyllä tuolla tällingillä ja sillä mekolla minkä esittelit, joutaa mennä vaikka kuninkaan palatsiin juhlimaan.:)

Hattaran kuvia prinsessa.:kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä