The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mäkään en kyllä kauheesti tykkää kaljuista ja pitkätukkasista miehistä, mutta mitäpä toisten hiukset mulle kuuluu. En mäkään halua ketään vinkumaan omasta epänaisellisesta lyhyestä tukastani. Kyllä semmosetkin sietää jos muuten on ihan kiva.


Mistä tulikin mieleeni, tuitui :heart:
 
Ei kukaan ukko halua olla iso karvainen vauva, ne on kaljuja sen takia kun ei tukka kasva kunnolla. Kaljut yrittää sitten muka partaa kasvattaa että eivät näytä aivan paljaalta munapäältä.

Kysyppä siltä kaljulta ukoltas että miksi se ei kasvata hiuksia sivuille ja taakse ja päältä kalju, niinhän kaikilla vanhoilla ukoilla on, vanhat ukot eivät aja kaljuksi, miksi?
Mies ei halua näyttää vanhalta ukolta, siksi.
Vanhukset ei jaksa itse ajaa tukkaansa joka päivä. Toiseksi tämän ajan vanhukset pitävät siistinä sitä lyhyttä sivutukkaa. Semmoinen isällä ja ukillakin oli kun he oli vanhoja.
Nykyiset tahtomattaan kaljut nuoret miehet voi hyvinkin vanhana haluta olla kokonaan kaljuja. Tai sitten eivät enää välitä.
 
Mun mietteitä tänään:

Miten on mahdollista, että peilistä kurkistaa kauhea merinorsu, ja valokuvissa oon ihan säälittävä rimpula?

Miten mun lapsi on oikeasti noin kohtelias ja hyväkäytöksinen. Käytiin siellä kahvilassa, ja se ilosesti lähtiessä huikkas ovelta että "kiitos, oli hyvää." Se osaa tosi kauniisti pyytää kaikkea, pyytää anteeksi, kiittää, ja vastata ole hyvä. Tosi harvassa on kerrat kun unohtaa nämä, ja jätkä on kuitenkin vasta kolme. Kahvilan tätikin kehu miten on kohtelias kaveri. Tarhapäivän päätteeks huikkaa "kiitos tästä päivästä", ja onhan noita. En käsitä, se on vaan niin ihana (useimmiten).

Lukio herättää ristiriitaisia tunteita, tykkään ja haluan käydä, mutta toi aihepiiri on vähän out of my comfort zone, enkä tiedä miten selviän kaikesta.

Ja toki se tsadilaishemmokin kummastuttaa, se vaan on. Semmonen. Mä oon muuten ollu niin syventyny opintoihin, etten ees huomannu ettei olla viikonlopun jälkeen oltu yhteyksissä. Tuli pieni ahaa-elämys tyypistä ko se tänään kyseli mitä kuuluu :D

Sit vielä, mulla kävi eilen iltakahviseurana yks uus tuttavuus. Taisin saaha uuden kaverinkin.


Koosteena voisin sanoa, elämä on ihan kivaa.
 
hi-us
Mies ei halua näyttää vanhalta ukolta, siksi.
Vanhukset ei jaksa itse ajaa tukkaansa joka päivä. Toiseksi tämän ajan vanhukset pitävät siistinä sitä lyhyttä sivutukkaa. Semmoinen isällä ja ukillakin oli kun he oli vanhoja.
Nykyiset tahtomattaan kaljut nuoret miehet voi hyvinkin vanhana haluta olla kokonaan kaljuja. Tai sitten eivät enää välitä.
En usko tuohon että nykynuoret kaljuuntuneet haluaa olla vanhana edelleen kaljuja, ihmisen mieli ilmeisesti muuttuu ja kokokalju vanhana ilmeisesti koetaan rumaksi ja noloksi, hyvin vähän näkee kokokaljuja vanhoja ukkoja, niillä on hiukset sivuilla ja takana. Nuorella se näyttää huvittavalta, härskiltä ja vanhentaa paljon, siis tukka vain sivuilla.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
IhQ
Miun miehen hiukset on alaselkään asti, ne on sille vissiin maailman tärkein asia. Minuu ne on kyllästyttäny vuosia mutta ei se niistä luovu.

Joskus teininä lupasin ja vannoin etten oo miehen kans jolla on pidemmät hiukset ku miulla vaan näin on päässy käymään. Tosin sillon ku tavattiin niin miehel oli aina tosi lyhyt siili.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä