Saatte nauraa ihan vapaasti, mutta mua ei harmittais kauheasti, jos puolikkaan tuleva tyttöystävä olis munkaltainen luonteeltaan.alkaako naurattaa jos kysyy saman kysymyksen mutta sukupuolet toisinpäin käännettynä
niimpä, sitähän minäkin
Mä en sellasta ukkoa tapailis, jolla olis tollainen kasarikampausOlisitko kateellinen jos sun ukolla olis tuollaiset värikkäät tuuheat "hiukset" mutta sulla ei?
Mun seuraava lääkärini saa luvan olla patologi.Oikein! Jokaisen itseään kunnioittavan ihmisen on vähintäänkin oltava kuoleman kielissä ennen kuin sortuu apua pyytämään, jos silloinkaan.
Mulla on ollu pari äijää joilla on ollu enempi tukkaa ko mulla. En oo ollut kateellinen. Mulla oli keesi ja yhellä oli persuksiin asti tukka.Olisitko kateellinen jos sun ukolla olis tuollaiset värikkäät tuuheat "hiukset" mutta sulla ei?
Minullakaan ei vielä kaikkea ole. Ehkä lauvvantaina pääsis kaupoille, mikäli mummu jaksaa paimentaa koko revohkaa (omat+muiden lapset), plääh.Miun pitäs päästä vielä kaupoille, vielä puuttuu pari lahjaa. En vaan tiiä millon ja mitä. Jee...: /
Enkä oo jaksanu ees jouluvaloja kaivella esille. Lapset etsi pari pikkukuusta, ne onkin ainoot mitä joulusta meil on näkyvillä.
Mun piti mennä karvarille leikkuuttamaan tää hippitukkani taas asialliseen merijalkaväen malliin...kyllähän monet ihmisuroksetki laittaa tukan viimmesen päälle
soltuilla lyhkäset, rokkareilla pitkät jne jne
Tollasta kasaritakkua ny haluu kukaan.Mitä mieltä olet uros leijonan "hiuksista". eikö tollaset "hiukset olisi enempi naisten juttu, onkohan akka leijonat kateellisia?
Miulla on tuommonen käkertäjä.tää ei oo kyl tököttiä
Babyliss Paris Curl Secret kiharrin C1000E - Terveys ja hyvinvointi - Gigantti
Poinoa ja tuupi liukua?:xmas::ashamed:mullaki puuttuu vielä suurin osa lahjoista
eilen ostin pojalle pari juttua mitä arvelen sen tarvivan kun se lähtee loppiaiselta jääkärin oppiin
Itekki harkihten.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30518182:Miulla on tuommonen käkertäjä.
Säästä ne viikonloppuunMun tekis mieli suolapähkinöitä, mut ei jaksa hakea.
Pitkätukka ja kalju ei sovi miehille, en ymmärrä miksi joku ukko haluaa näyttää akalta ja kalju ukko haluaa näyttää isolta karvaiselta vauvalta.Mulla on ollu pari äijää joilla on ollu enempi tukkaa ko mulla. En oo ollut kateellinen. Mulla oli keesi ja yhellä oli persuksiin asti tukka.
Ainiin joo kiharoihin liittyen, mä sit päätin kokeilla ensin ihan vaan jotain merisuolalitkua, jos sillä sais edes vähän voimistettua omia laineita . Voin tulla sit kertoon tuloksista kun oon kokeillut.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30518182:Miulla on tuommonen käkertäjä.
Ja jos oikein kiltti on ollut saa tilaisuuteen sopivan asunkin..........Poinoa ja tuupi liukua?:xmas::ashamed:
mullaki puuttuu vielä suurin osa lahjoista
eilen ostin pojalle pari juttua mitä arvelen sen tarvivan kun se lähtee loppiaiselta jääkärin oppiin
Mutta siihen on niin pitkä aika, sitäpaitsi oon koko viikonlopun kuitenkin töissä. Paitsi ehkä sunnuntaina. En oo varma.Alkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;30518192:Säästä ne viikonloppuun
höh, survival tyyppinen puukko ja ohtalamppuPoinoa ja tuupi liukua?:xmas::ashamed:
Mie tykkään. Helppo ja nopea. Tekee aika napakat kiharat, mutta silleen kun sopivasti pörröttelee niin johan näyttää kivalta .Itekki harkihten.
Onko tarjota ruusuja, risuja tai molempia?
en usoAlkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;30518202:Ei se poika muuta tartte, kuin vähä rahoo mukaan sinne, kaik muu tarpeellinen tulee firman puolesta
Mulla on nykyään pidemmät ku ukkokullalla mutta niin ei ole ollut kauaaMulla on ollu pari äijää joilla on ollu enempi tukkaa ko mulla. En oo ollut kateellinen. Mulla oli keesi ja yhellä oli persuksiin asti tukka.