Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30515996:Mul on taas nälkä
Pakko lähtee jääkaapille
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30515996:Mul on taas nälkä
Äh, no muttakun en haluais pysyvää, vaan sellaisen että aina välillä voisi olla käkkärä ja välillä suoraeipä taia olla, spermanentti pitää laittaa
Ei... Ihan on vanha kaveri. Hengaillaan vaa paljon yhessä.Onks sulla atm uus mies??
Mulla oli kans.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30515996:Mul on taas nälkä
Viis unesta, kunhan nälkä lähtee, katos mä voin nukkuu ny sairauslomaillessa vaikka päivällä ja valvoo yötMulla oli kans.
Vetäsin kauheen ämpärillisen tonnikalasalaattia.
Onko sulla klementiinejä vielä jälellä?
Luulis tosin että uni karkaa kun vetäset niitä näin iltasella..
mullakin |OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30515996:Mul on taas nälkä
Kiitti vinkistä. Paitsi se, että tuolla sanottiin, että menee "vain" kaksi tuntia, niin... plääääh. Pitääkö tässä kohta itse keksiä joku superhyvä spermamenttaajatökötti. Ei jaksais mitään rullia tai vehkeitä :ashamed:
Ai jaa...ootko ihan varma et kerroit nyt totuudenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30516003:Ei... Ihan on vanha kaveri. Hengaillaan vaa paljon yhessä.
Äh, no muttakun en haluais pysyvää, vaan sellaisen että aina välillä voisi olla käkkärä ja välillä suora
tää ei oo kyl tököttiäOnko olemassa jotain sellaista laiskan ihmisen kiharrustököttiä, joka vaan laitetaan hiuksiin ja tadaa, saat kiharan tukan? Siis oikeasti kihara, eikä mikään tyhmä laineikas pörröpehko.
Juu olen ihan varma, tai siis alastulohan mä olen.Ai jaa...ootko ihan varma et kerroit nyt totuuden
En oo kokeillut... pitäis sit kai sellaset patukat hankkia . Miks ei kukaan oo keksinyt vaan kiharatököttiä, joka laitetaan hiuksiin ja vaikka föönataan ja sitten olis hienot kiharat . Ärsyttää vain tuollainen näpertäminen suortuva kerrallaan... Ehkä mä vaan hankinkin sen permiksen ja oon sitten pysyvästi käkkärätukka.Patukoitako ne nyt on? Oletko niitä koklannu? Nekin on niin pehmeitä ettei pitäis yöllä häiritä..
Eikä tartte kärventää pehkoa millään raudoilla.
Muotovaahtoa vaan alle, ja purettua vielä lakkaa päälle niin ei ihan heti ees lässähä.
No ainoa nopea konsti saada kiharaks on jos tuikkaa tuleen, mutta ei anna palaa kovin pitkään.En oo kokeillut... pitäis sit kai sellaset patukat hankkia . Miks ei kukaan oo keksinyt vaan kiharatököttiä, joka laitetaan hiuksiin ja vaikka föönataan ja sitten olis hienot kiharat . Ärsyttää vain tuollainen näpertäminen suortuva kerrallaan... Ehkä mä vaan hankinkin sen permiksen ja oon sitten pysyvästi käkkärätukka.
No kai tuossa ny vähintäänki alkaa tehä suolasta mieli.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30516030:Jahas, syön noi etelän hetelmät ny ja turvaudun jääkaapin sisältöön jos nuo kolme banaania ja 7 klementiiniä ei riitä
No mulla on jo suoristusrauta niin väsään sitten mieluummin sillä, kuin että hankkisin uuden laitteen erikseen. Se on vaan niin vaivalloista noilla vekottimilla temppuilla. Plus tahtoisin sellasia luonnollisen näköisiä kikkaria, mitä en ainakaan suoristusraudalla onnistu saamaan, kun sillä tulee aina "liian hienoja". Vaikea selittää mitä ajan takaatää ei oo kyl tököttiä
Babyliss Paris Curl Secret kiharrin C1000E - Terveys ja hyvinvointi - Gigantti
no ei sitte ku mikään ei kelpaa :stick:No mulla on jo suoristusrauta niin väsään sitten mieluummin sillä, kuin että hankkisin uuden laitteen erikseen. Se on vaan niin vaivalloista noilla vekottimilla temppuilla. Plus tahtoisin sellasia luonnollisen näköisiä kikkaria, mitä en ainakaan suoristusraudalla onnistu saamaan, kun sillä tulee aina "liian hienoja". Vaikea selittää mitä ajan takaa
Tähän mennessä toi tuleen tuikkaaminen tais olla helpoimman kuuloinen neuvono ei sitte ku mikään ei kelpaa :stick:
OkeiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30516035:Juu olen ihan varma, tai siis alastulohan mä olen.
Oon vaan tuon neidin kanssa viettäny aikaa aika paljon, ko hänen äitiään ei niin kauheesti kiinnosta tuo äitinä oleminen, muutaku just sillon ku hällä ei oo mitään muuta tekemistä.
Mä oon ihan pienestä asti pyöriny enempi miespuolisten, kuin naispuolisten ihmisten kanssa, mä en koe tätä mitenkään erilaisena, kuin esim kiraffin kanssa treffailun, muutakun tietty nähään useemmin ku aika lähekkäin asutaan, mutta noin niinkuin muuten.
Mun mielestä patukoilla saa luonnollisen näköiset.No mulla on jo suoristusrauta niin väsään sitten mieluummin sillä, kuin että hankkisin uuden laitteen erikseen. Se on vaan niin vaivalloista noilla vekottimilla temppuilla. Plus tahtoisin sellasia luonnollisen näköisiä kikkaria, mitä en ainakaan suoristusraudalla onnistu saamaan, kun sillä tulee aina "liian hienoja". Vaikea selittää mitä ajan takaa
No aika hankala täsmälleen samanlailla potkaista, kun tuo anatomia on hiukan eri kuin norsulla. Ei löydy kärsääkään.Katsokaa kuinka taitava norsu voi olla, teistä ei kukaan osaa tollasia potkuja.
Sulle kyllä sopis tosi hyvin päkkärät.:heart: Just sellaset luonnollisen näköiset.Tähän mennessä toi tuleen tuikkaaminen tais olla helpoimman kuuloinen neuvo
Tai sit vaan meen ja maksan permiksestä itseni kipeäksi :xmas:. vaikka tulitikut olis kyllä halvemmat.... hmmm...
Plääh, vaihetaan jo eläintä jooko.Katsokaa kuinka taitava norsu voi olla, teistä ei kukaan osaa tollasia potkuja.