The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30515996:
Mul on taas nälkä :mad:
Mulla oli kans.
Vetäsin kauheen ämpärillisen tonnikalasalaattia.:p

Onko sulla klementiinejä vielä jälellä?
Luulis tosin että uni karkaa kun vetäset niitä näin iltasella..
 
Äh, no muttakun en haluais pysyvää, vaan sellaisen että aina välillä voisi olla käkkärä ja välillä suora :D

Patukoitako ne nyt on? Oletko niitä koklannu? Nekin on niin pehmeitä ettei pitäis yöllä häiritä..
Eikä tartte kärventää pehkoa millään raudoilla.
Muotovaahtoa vaan alle, ja purettua vielä lakkaa päälle niin ei ihan heti ees lässähä.
 
Ai jaa...ootko ihan varma et kerroit nyt totuuden :D
Juu olen ihan varma, tai siis alastulohan mä olen.

Oon vaan tuon neidin kanssa viettäny aikaa aika paljon, ko hänen äitiään ei niin kauheesti kiinnosta tuo äitinä oleminen, muutaku just sillon ku hällä ei oo mitään muuta tekemistä.

Mä oon ihan pienestä asti pyöriny enempi miespuolisten, kuin naispuolisten ihmisten kanssa, mä en koe tätä mitenkään erilaisena, kuin esim kiraffin kanssa treffailun, muutakun tietty nähään useemmin ku aika lähekkäin asutaan, mutta noin niinkuin muuten.
 
Patukoitako ne nyt on? Oletko niitä koklannu? Nekin on niin pehmeitä ettei pitäis yöllä häiritä..
Eikä tartte kärventää pehkoa millään raudoilla.
Muotovaahtoa vaan alle, ja purettua vielä lakkaa päälle niin ei ihan heti ees lässähä.
En oo kokeillut... pitäis sit kai sellaset patukat hankkia :D. Miks ei kukaan oo keksinyt vaan kiharatököttiä, joka laitetaan hiuksiin ja vaikka föönataan ja sitten olis hienot kiharat :D. Ärsyttää vain tuollainen näpertäminen suortuva kerrallaan... Ehkä mä vaan hankinkin sen permiksen ja oon sitten pysyvästi käkkärätukka.
 
En oo kokeillut... pitäis sit kai sellaset patukat hankkia :D. Miks ei kukaan oo keksinyt vaan kiharatököttiä, joka laitetaan hiuksiin ja vaikka föönataan ja sitten olis hienot kiharat :D. Ärsyttää vain tuollainen näpertäminen suortuva kerrallaan... Ehkä mä vaan hankinkin sen permiksen ja oon sitten pysyvästi käkkärätukka.
No ainoa nopea konsti saada kiharaks on jos tuikkaa tuleen, mutta ei anna palaa kovin pitkään.:D:D
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30516030:
Jahas, syön noi etelän hetelmät ny ja turvaudun jääkaapin sisältöön jos nuo kolme banaania ja 7 klementiiniä ei riitä
No kai tuossa ny vähintäänki alkaa tehä suolasta mieli.
Miten olis uunilenkki juustolla.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
No mulla on jo suoristusrauta niin väsään sitten mieluummin sillä, kuin että hankkisin uuden laitteen erikseen. Se on vaan niin vaivalloista noilla vekottimilla temppuilla. Plus tahtoisin sellasia luonnollisen näköisiä kikkaria, mitä en ainakaan suoristusraudalla onnistu saamaan, kun sillä tulee aina "liian hienoja". Vaikea selittää mitä ajan takaa :D
 
No mulla on jo suoristusrauta niin väsään sitten mieluummin sillä, kuin että hankkisin uuden laitteen erikseen. Se on vaan niin vaivalloista noilla vekottimilla temppuilla. Plus tahtoisin sellasia luonnollisen näköisiä kikkaria, mitä en ainakaan suoristusraudalla onnistu saamaan, kun sillä tulee aina "liian hienoja". Vaikea selittää mitä ajan takaa :D
no ei sitte ku mikään ei kelpaa :stick:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30516035:
Juu olen ihan varma, tai siis alastulohan mä olen.

Oon vaan tuon neidin kanssa viettäny aikaa aika paljon, ko hänen äitiään ei niin kauheesti kiinnosta tuo äitinä oleminen, muutaku just sillon ku hällä ei oo mitään muuta tekemistä.

Mä oon ihan pienestä asti pyöriny enempi miespuolisten, kuin naispuolisten ihmisten kanssa, mä en koe tätä mitenkään erilaisena, kuin esim kiraffin kanssa treffailun, muutakun tietty nähään useemmin ku aika lähekkäin asutaan, mutta noin niinkuin muuten.
Okei :)

mut et siitä itelles ukkoo ottais...:xmas:



:saint:
 
No mulla on jo suoristusrauta niin väsään sitten mieluummin sillä, kuin että hankkisin uuden laitteen erikseen. Se on vaan niin vaivalloista noilla vekottimilla temppuilla. Plus tahtoisin sellasia luonnollisen näköisiä kikkaria, mitä en ainakaan suoristusraudalla onnistu saamaan, kun sillä tulee aina "liian hienoja". Vaikea selittää mitä ajan takaa :D
Mun mielestä patukoilla saa luonnollisen näköiset.
Ja sitten on sellaisia samantapaisia jotka tekee korkkiruuveja! (ei tullu liian tehdyn näköisiä) Tytölle olen niistä laittanut. Mutta jos on ihan himmee ruuhkatukka niin ei ne välttämättä pysy kuosissa koko päivää.
 
Tähän mennessä toi tuleen tuikkaaminen tais olla helpoimman kuuloinen neuvo :D

Tai sit vaan meen ja maksan permiksestä itseni kipeäksi :xmas:. vaikka tulitikut olis kyllä halvemmat.... hmmm...
Sulle kyllä sopis tosi hyvin päkkärät.:heart: Just sellaset luonnollisen näköiset.
Täytyy vaan muistaa että se aine on melkosta myrkkyä tukalle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä