+85 kg on aika paljon :xMulla oli kans.
Vetäsin kauheen ämpärillisen tonnikalasalaattia.
Onko sulla klementiinejä vielä jälellä?
Luulis tosin että uni karkaa kun vetäset niitä näin iltasella..
+85 kg on aika paljon :xMulla oli kans.
Vetäsin kauheen ämpärillisen tonnikalasalaattia.
Onko sulla klementiinejä vielä jälellä?
Luulis tosin että uni karkaa kun vetäset niitä näin iltasella..
Meinas tulla liikutuksen kyyneleet silmiin. En muistakaan koska mua olis käytetty esimerkkinä niin, että en oo huono esimerkkiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30516035:Juu olen ihan varma, tai siis alastulohan mä olen.
Oon vaan tuon neidin kanssa viettäny aikaa aika paljon, ko hänen äitiään ei niin kauheesti kiinnosta tuo äitinä oleminen, muutaku just sillon ku hällä ei oo mitään muuta tekemistä.
Mä oon ihan pienestä asti pyöriny enempi miespuolisten, kuin naispuolisten ihmisten kanssa, mä en koe tätä mitenkään erilaisena, kuin esim kiraffin kanssa treffailun, muutakun tietty nähään useemmin ku aika lähekkäin asutaan, mutta noin niinkuin muuten.
Liikkuva jalkakäytävä? Onko ne semmosia mitä on Aku Ankoissa?Mulla oli yyookokeissa enkun kuullun ymmärtämisessä yhtenä aiheena lentokenttien liikkuvat jalkakäytävät. En ollut silloin moisia nähnytkään, enkä tiennyt semmoisten olemassaolosta mitään. Onneks olen hyvä arvaamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30516123:Se pikkuneiti on mulle niin tärkeä, etten kyllä halua pilata mein suhdetta sotkemalla tähän mitään fuckbuddeja. Niistä harvemmin seuraa mitään hyvää. Yleensä ne kosahtaa jossain vaiheessa, selitä sitä sitte lapselle.
Ämpäri, jos luet tätä, niin ole hyvä ja sisäistä lukemasi.ei kannata esitellä lapsosille
Kyllä varmasti läpäset.Liikkuva jalkakäytävä? Onko ne semmosia mitä on Aku Ankoissa?
Mut enköhän mä kunnialla läpäse, ja huomenna pänttään ahkerasti puolikkaan kanssa. Hienosti ehtii ko on lyhyt koulupäivä
Pojan kanssa on muuten ihana lukea englantia, mä harjottelen ääntämistä ja luen sille tekstiä ääneen. Poika hurraa että "hyvä äiti, se meni tosi hienosti! Minä olen niin ylpeä sinusta!" :heart:
Eilen vaihdoit? Kysy keneltä tahansa kaveriltasi. Niillä on se kännykän muistissa.Voi vittu, mä vaihdMä vaihdoin eilen numeroa, enkä enää muista mikä se vanha oli :ashamed:
Ei muuten, mutta se oli mun salasana yhteen paikkaan
Mun tukka kyllä harvemmin on laitetun näköinen, vaikken edes yrittäiskään...ja tuurilla oma osuutensa. Silloin kun pitäis saada oikein nätit ja kivat kikkurat, niin ei tasan tarkkaan mistään tule mitään, ihan mahdottomassa afrosotkupörrössä saa viipottaa . Ja sitten kun sais olla möllöttää himapörrön kanssa, niin johan on yhtäkisti kuin laitetun näkösenä. Että tasan ei käy lahjat ja onnet aina.
Kysy kaverilta, eiköhän se vielä jollaan oo.Voi vittu, mä vaihdMä vaihdoin eilen numeroa, enkä enää muista mikä se vanha oli :ashamed:
Ei muuten, mutta se oli mun salasana yhteen paikkaan
Kiitos, ja oikein kauniita hattaran kuvia kisullekin.:kiss:Kiraffinen - sun määrätietoisuudellas sä selviydyt vaikka ja mistä! Ja kun pp on sparraajana, niin - ei sulla ole huolen häivääkään
Mutta. Mä luovutan ja köppelehdin vaakatasoon :wave: - kauniita unosia kaikille :kiss:
Meille miehille sanotaan, että pysy kovana.Vai oliskohan joku sitä mieltä että anna mennä vaan?:xmas:
Meille miehille sanotaan, että pysy kovana.
Mitenhän sen naiselle voisi sanoa?
Pidä täysin rinnoin kiinni päätöksestäs! Älä osta.Yleensä oon jämpti, mutta nyt meinaa ote lipsua.:O
En osta, mä pysyn kovana, vaikka nainen olenkin ja menen nukkumaan, nih!
Kiitos tuesta.
Hattaran kuvia ku köllähätte.:kiss:
Näyttäis anopinhierontalaitteelta.Akoille tietokysymys, mikä tämä kuvan laite on ja mitä sillä tehdään?
Kerron vastauksen aamulla.
Mut mää osaan tän vaan engelskaksi; "Put some cement in your pussy and keep on."Meille miehille sanotaan, että pysy kovana.
Mitenhän sen naiselle voisi sanoa?
Näyttäis anopinhierontalaitteelta.