The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30516035:
Juu olen ihan varma, tai siis alastulohan mä olen.

Oon vaan tuon neidin kanssa viettäny aikaa aika paljon, ko hänen äitiään ei niin kauheesti kiinnosta tuo äitinä oleminen, muutaku just sillon ku hällä ei oo mitään muuta tekemistä.

Mä oon ihan pienestä asti pyöriny enempi miespuolisten, kuin naispuolisten ihmisten kanssa, mä en koe tätä mitenkään erilaisena, kuin esim kiraffin kanssa treffailun, muutakun tietty nähään useemmin ku aika lähekkäin asutaan, mutta noin niinkuin muuten.
Meinas tulla liikutuksen kyyneleet silmiin. En muistakaan koska mua olis käytetty esimerkkinä niin, että en oo huono esimerkki :D


Ootpa ihana :kiss:
 
Mulla oli yyookokeissa enkun kuullun ymmärtämisessä yhtenä aiheena lentokenttien liikkuvat jalkakäytävät. En ollut silloin moisia nähnytkään, enkä tiennyt semmoisten olemassaolosta mitään. Onneks olen hyvä arvaamaan.
Liikkuva jalkakäytävä? Onko ne semmosia mitä on Aku Ankoissa?

Mut enköhän mä kunnialla läpäse, ja huomenna pänttään ahkerasti puolikkaan kanssa. Hienosti ehtii ko on lyhyt koulupäivä :)

Pojan kanssa on muuten ihana lukea englantia, mä harjottelen ääntämistä ja luen sille tekstiä ääneen. Poika hurraa että "hyvä äiti, se meni tosi hienosti! Minä olen niin ylpeä sinusta!" :D :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30516123:
Se pikkuneiti on mulle niin tärkeä, etten kyllä halua pilata mein suhdetta sotkemalla tähän mitään fuckbuddeja. Niistä harvemmin seuraa mitään hyvää. Yleensä ne kosahtaa jossain vaiheessa, selitä sitä sitte lapselle.
ei kannata esitellä lapsosille
Ämpäri, jos luet tätä, niin ole hyvä ja sisäistä lukemasi.
 
Liikkuva jalkakäytävä? Onko ne semmosia mitä on Aku Ankoissa?

Mut enköhän mä kunnialla läpäse, ja huomenna pänttään ahkerasti puolikkaan kanssa. Hienosti ehtii ko on lyhyt koulupäivä :)

Pojan kanssa on muuten ihana lukea englantia, mä harjottelen ääntämistä ja luen sille tekstiä ääneen. Poika hurraa että "hyvä äiti, se meni tosi hienosti! Minä olen niin ylpeä sinusta!" :D :heart:
Kyllä varmasti läpäset.:)

Mitä äiti edellä sitä poika perässä.:heart::flower:
Ihanasti puhuu hän.:heart:
 
...ja tuurilla oma osuutensa. Silloin kun pitäis saada oikein nätit ja kivat kikkurat, niin ei tasan tarkkaan mistään tule mitään, ihan mahdottomassa afrosotkupörrössä saa viipottaa :D. Ja sitten kun sais olla möllöttää himapörrön kanssa, niin johan on yhtäkisti kuin laitetun näkösenä. Että tasan ei käy lahjat ja onnet aina.
Mun tukka kyllä harvemmin on laitetun näköinen, vaikken edes yrittäiskään :D

Eli oo vaan onnellinen, että edes joskus on tukka hienosti, vaikkei kukaan muu sitä näkisikään :xmas:
 
Mä olen tekemässä suurta virhettä täällä just.
Sormi tahtoo painaa "osta", mutta järki sanoo että "hitto akka missä sun itsekuri, ja uskottavuuteski menee".

Tää on jotakin sellaista mitä lupasin lapselle jos parantaa todistusta, ja minä pässi hamuan sitä hänelle jo jouluks.|O:ashamed:

Kivittäkää!!!!


Olis ollut sellanen tosi iso ylläripylläri pyttelille, koska ei osais yhtään odottaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä