The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
omgggg
No aika hankala täsmälleen samanlailla potkaista, kun tuo anatomia on hiukan eri kuin norsulla. Ei löydy kärsääkään.
No ei tuo kovin helppo temppu ole kun norsu ensin heittää pallon kärsällä hallitusti pään yli jalkaa kohden ja osuu potkaista siihen.
Voit itse kokeilla että heität vasemmalla kädellä pallon pään yli taakse ja potkaiset samalla tavalla oikealla jalalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30516074:
Ei nyt oo käyny päällimäisenä mielessä kyseinen ajatus. :D

Enkä kyllä koe mitenkään päin olevani valmis mihkää uutee suhteesee, että jaksaisin ees vaivata päätäni moisilla ajatuksilla.
No eipä sitä liian aikasin kannatakaan. kunhan taas höpötin joutavia,anteeks:kiss:
 
Sulle kyllä sopis tosi hyvin päkkärät.:heart: Just sellaset luonnollisen näköiset.
Täytyy vaan muistaa että se aine on melkosta myrkkyä tukalle.
Joku tuollainen olis aika jees :D



Noh, kaikki kampaajat aina mulle selittää kun on luonnostaan taipuisat hiukset, että pitäisi olla helppo saada kiharat vaan käsin puristelemalla kun föönää, mutta en mä vaan oo siinä onnistunut. Tai sitten on vaan ollut ihan väärät tökötit siihen hommaan :D. Ei sillä ainakaan tuollaista kuvan mukaista tulosta saa |O
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30516123:
Se pikkuneiti on mulle niin tärkeä, etten kyllä halua pilata mein suhdetta sotkemalla tähän mitään fuckbuddeja. Niistä harvemmin seuraa mitään hyvää. Yleensä ne kosahtaa jossain vaiheessa, selitä sitä sitte lapselle.

ei kannata esitellä lapsosille
 
Joku tuollainen olis aika jees :D



Noh, kaikki kampaajat aina mulle selittää kun on luonnostaan taipuisat hiukset, että pitäisi olla helppo saada kiharat vaan käsin puristelemalla kun föönää, mutta en mä vaan oo siinä onnistunut. Tai sitten on vaan ollut ihan väärät tökötit siihen hommaan :D. Ei sillä ainakaan tuollaista kuvan mukaista tulosta saa |O
Studiolinen wetlook tms.
Sillä mä vedin pörröks yhden kesän.
On jotakin perää noissa kampaajan höpäilyissä.

Mut ei ne ihan tuollaiset kyllä ollu, ku tossa kuvassa, vaan paljon laimeemmat.
 
Joku tuollainen olis aika jees :D



Noh, kaikki kampaajat aina mulle selittää kun on luonnostaan taipuisat hiukset, että pitäisi olla helppo saada kiharat vaan käsin puristelemalla kun föönää, mutta en mä vaan oo siinä onnistunut. Tai sitten on vaan ollut ihan väärät tökötit siihen hommaan :D. Ei sillä ainakaan tuollaista kuvan mukaista tulosta saa |O
...tota noinniin - mulla toimii se, että mä laitan märät hiukset päälaelle semmoselle jänskälle sykkyränutturalle, minkä aukasen sitten aamulla - ja ta-daa, kikkurana on. Ja jos vielä misteri sattuu paikalla olemaan jajaja :rolleyes:...niin ehkä vielä paremmatkin :D. Mutta jos annan ihan vapaana kuivahtaa, niin sitten aamulla tätä päätä ei selvitä mikään |O. Toisaalta - mulla kyllä toimii toi käsin puristelukin esim. muotovaahdon kans... Niiten pötköjen kanssa en ole jaksanut veivata kuin pari kertaa eli aivan turhakkeina ovat mulla pyörimässä kaapissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30516160:
Nyt meen nukkuu. aamusti sitte kidutuskammioon ja kuva valmiiksi :)

HY kaikille :kiss:
Hattaran kuvia peipe.:kiss:
 
No pitääpä antaa vielä mahis tolle märkänä puristelulle :xmas:. Oon varmaan luovuttanut liian nopeesti enkä oo antanut tukan kuivua kunnolla siinä puristellessa.
...ja tuurilla oma osuutensa. Silloin kun pitäis saada oikein nätit ja kivat kikkurat, niin ei tasan tarkkaan mistään tule mitään, ihan mahdottomassa afrosotkupörrössä saa viipottaa :D. Ja sitten kun sais olla möllöttää himapörrön kanssa, niin johan on yhtäkisti kuin laitetun näkösenä. Että tasan ei käy lahjat ja onnet aina.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä