Feikkiä. Herään yleensä parin kahvikupillisen jälkeen eli puoli tuntia siitä kun olen saapunut työpaikalle.Yöööömrrrrraöylöksjöflkjna...äääälkölölksj.
Miten te voitte olla noin pirteitä tänäänkin aamulla, kun mulla ei lähde tä päivä käyntiin, ei sitten millään.
Mä ajattelin kanssa... mulla on vasta eka kahvikuppi menossa, joten eiköhän tä tästä.Feikkiä. Herään yleensä parin kahvikupillisen jälkeen eli puoli tuntia siitä kun olen saapunut työpaikalle.
:hug: Mie oon ihan jotain muuta ku pirtee aamuisin. Olo on ku puolikuolleella ja peilistä kattoo joku hirviöpeikko.Yöööömrrrrraöylöksjöflkjna...äääälkölölksj.
Miten te voitte olla noin pirteitä tänäänkin aamulla, kun mulla ei lähde tä päivä käyntiin, ei sitten millään.
Ja vielä pahempaa näin vanhemmiten on se, kun sitä tuppaa unohtamaan miten kamalalle näyttää aamuisin, niin jokaikinen kerta pelästyy, kun katsoo peiliin ja sitten meinaa lirahtaa pissaa housuun...:hug: Mie oon ihan jotain muuta ku pirtee aamuisin. Olo on ku puolikuolleella ja peilistä kattoo joku hirviöpeikko.
Pitäiskö alkaa muuten juomaan enemmän, josko nuo mustat silmänaluset haalenis..
En tiiä miks mut ne on aina ollu ja tuntuu että nyt vanhemmiten on tullu vielä hirveet pussitkin.:ashamed:
Ei onneks päässy lirahtaa, olisin kyl masentunu täysin (nytkö se vanhuus sit oikeesti iski) ja jääny kotiin.Ja vielä pahempaa näin vanhemmiten on se, kun sitä tuppaa unohtamaan miten kamalalle näyttää aamuisin, niin jokaikinen kerta pelästyy, kun katsoo peiliin ja sitten meinaa lirahtaa pissaa housuun...
Vai senkö takia säkin menit suihkuun heti aamusta???
((( Ikääntymisen ja väsymyksen varjopuoliin kuuluu myös kuviteltu hauskuus. Voitte siis vapaasti tuntea myötähäpeää puolestani )))
Pedro Hietanen sanoi joskus, että siitä tietää tulleensa vanhaksi kun aamunaama säilyy koko päivän. Nykyään pystyn helposti allekirjoittamaan väitteen.Ja vielä pahempaa näin vanhemmiten on se, kun sitä tuppaa unohtamaan miten kamalalle näyttää aamuisin, niin jokaikinen kerta pelästyy, kun katsoo peiliin ja sitten meinaa lirahtaa pissaa housuun...
Vai senkö takia säkin menit suihkuun heti aamusta???
((( Ikääntymisen ja väsymyksen varjopuoliin kuuluu myös kuviteltu hauskuus. Voitte siis vapaasti tuntea myötähäpeää puolestani )))
No ei mitään. Mä käyn vetää lärvin täyteen botoxia, huuliin restylanea, silarit, jatkuva dieetti... ja mitä vielä? Sitten sitä voi vetää samalla naamalla ja samalla ilmeellä päivät läpeensä eikä tule ylläreitä.Pedro Hietanen sanoi joskus, että siitä tietää tulleensa vanhaksi kun aamunaama säilyy koko päivän. Nykyään pystyn helposti allekirjoittamaan väitteen.
Mie e jaksa. Liikaa vaivaa eikä kauneudenhoito tai lääketiede sentään ihmeisiin pystyNo ei mitään. Mä käyn vetää lärvin täyteen botoxia, huuliin restylanea, silarit, jatkuva dieetti... ja mitä vielä? Sitten sitä voi vetää samalla naamalla ja samalla ilmeellä päivät läpeensä eikä tule ylläreitä.
määkin oon pystyny jo kauanPedro Hietanen sanoi joskus, että siitä tietää tulleensa vanhaksi kun aamunaama säilyy koko päivän. Nykyään pystyn helposti allekirjoittamaan väitteen.
WoW!Akoille tietokysymys, mikä tämä kuvan laite on ja mitä sillä tehdään?
Kerron vastauksen aamulla.
Kannattaa kokeilla sellasta säikähystekniikkaa kuten me tänäaamuna!Yöööömrrrrraöylöksjöflkjna...äääälkölölksj.
Mitä ihanaa tässäkin aamussa muka on?Ihanaa huomenta kaikille!:heart:
Oli puhe akoista, oletko akka?huomenta :flower:
tuon helvetinkoneen nimeä en tiedä mutta esim. ruskohiiltä on niin likellä maanpintaa että sitä käy louhiminen tuommosella
Oli puhe akoista, oletko akka?
Ihana oli aamulla tapsutella keittämään kahveeta kuusen loistaessa, niin tunnelmallista, vaikka vähän säikähtäen heräsinkin puol tuntia myöhässä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30516670:Mitä ihanaa tässäkin aamussa muka on?
Ulkona on valkosta loskapaskaa ja kylmä :headwall:
Oli puhe akoista, oletko akka?