The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joko kerroin että oon salaa vähän vahingoniloinen, ko ämpäri kerto eilen, että se ei loppuvuonna saa enää rahaa, laskuja on paljon ja auto on palautettava ennen joulua + pitöis ostaa oma. Ah. Olisko kannattanu ottaa mun neuvoista vaaria aikanaan ko koiin antaa vinkkejä raha-asioiden hotoon.

Nimim. hate to say that i told you so, but i told you so :D
 
Lispetti harmaana
Ei mua pitäis päästää noille kaupoille ollenkaan. :hämmentynyt:

Olipas siellä vaikka ja mitä. Tytöille repesin sitten molemmille ostamaan uudet juhlamekot, turkispolerot ja timanttipalleriinat.
Ne oli vaan niin hienoja etten malttanu jättää. Ja voi minkä ihkun hiuspannan löysin nuoremmalle, siinä on kruunukin. :tohkeissaan:


Spensser Hastinki:

Sä oot niin oikeassa! Siis hitto mitä kamalaa kuraa ne buklee ym. matot on!!! Hyi heleketti!!
Ja päiväpeitot, PTHYI! Samassa sarjassa suomessa kulkee suihkuverhot ja monet muut.

Askosta (ihme kyllä) on joskus löytänyt diisenttejä mattoja, mutta ne on niitä karvalankoja. Olisko joku paksu villamatto (ilman mitään hiton kukkasia) hyvä? Niitä saa ihan huutiksestakin jos ei uutena raaski ostaa. Mä tykkään tietynlaisista itämaisista matoista, niitäkin olen huutiksesta joskus huuellu.
Ikean matot on hanurista.

Just muuten tsekkasin huutiksen, outoa, siellä on tosi vähän kaikkea. Onkohan tori.fi syönyt kaikki asiakkaat. :hämmästys:
Ootko kattonu keltaisesta pörssistä?

Päiväpeittoja saattas löytää Ellokselta jopa?
Mua ärsytti pölyyminen ni ostaa paukautin mustan nahkaisen päiväpeiton.:D Son aika vänkä ja on ihan kiva.
 
Spencer Hastings
No, mutta. Millaisista pidät?
Värikkäistä ja kauniisti kuvioiduista tai sitten tyylikkäästi tikatuista/kohokuvioiduista. Ei graafisia kuvioita. Värien pitää olla kirkkaita ja puhtaita, toisiinsa raikkaasti sointuvia eikä sellasia maanläheissekoituksia tai "päävärien" yhdistelyä. Päiväpeite ja matto voi olla yksivärinenkin, kunhan olisi joku miellyttävä väri, mutta joka ikinen on jotain valko-beige-tummansininen-pastellilikainenroosakakkelsia. Ja kukkakuviotkin meinaa aina jotain pientä symmetrisesti printattua tihrua.

Ja maton pitää olla ISO. Huutiksen käsitys isosta matosta on 80x120. 2x3m olisi kaikista paras, mutta 170x240 voin ostaa, jos löytyy täydellinen kuosi tai väri. Päiväpeitteenkin on oltava se 220+ Mulla on valkoinen lattia ja turkoosi seinä, joten tuo seinä sulkee joitain värejä pois, kuten aika monta murrettua. JA KORISTETYYNYT! kuka suatana tahtoo niitä 40x40 papanan kokosia hiluja. Haluan tähän 160x200 petiin sellaiset tyynyt, että ne menee laidasta laitaan.

Yhden ihanan käsinkudotun maton löysin huutiksesta, mutta 500e :D En tiedä olenko valmis panostamaan sitä hintaa. Jos lemmikit tai penskat pilaa sen kuitenkin..

Onneksi nämä eivät ole välttämättömyyksiä, mutta kihisyttää kun ties kuinka kauan selaillut käytettynä sekä uutena, kolunnu Lanternat ja tekstiilikaupat, Anttilat ja Stockat ja Indiskakin minut petti tässä.

Menee selkeästi liian hyvin, kun sain kodintekstiileistä pidemmän kirjoituksen aikaiseksi, kuin ylppäriharjoitustehtävästä. Jota en ole itseasiassa edes aloittanut.
 
Värikkäistä ja kauniisti kuvioiduista tai sitten tyylikkäästi tikatuista/kohokuvioiduista. Ei graafisia kuvioita. Värien pitää olla kirkkaita ja puhtaita, toisiinsa raikkaasti sointuvia eikä sellasia maanläheissekoituksia tai "päävärien" yhdistelyä. Päiväpeite ja matto voi olla yksivärinenkin, kunhan olisi joku miellyttävä väri, mutta joka ikinen on jotain valko-beige-tummansininen-pastellilikainenroosakakkelsia. Ja kukkakuviotkin meinaa aina jotain pientä symmetrisesti printattua tihrua.

Ja maton pitää olla ISO. Huutiksen käsitys isosta matosta on 80x120. 2x3m olisi kaikista paras, mutta 170x240 voin ostaa, jos löytyy täydellinen kuosi tai väri. Päiväpeitteenkin on oltava se 220+ Mulla on valkoinen lattia ja turkoosi seinä, joten tuo seinä sulkee joitain värejä pois, kuten aika monta murrettua. JA KORISTETYYNYT! kuka suatana tahtoo niitä 40x40 papanan kokosia hiluja. Haluan tähän 160x200 petiin sellaiset tyynyt, että ne menee laidasta laitaan.

Yhden ihanan käsinkudotun maton löysin huutiksesta, mutta 500e :D En tiedä olenko valmis panostamaan sitä hintaa. Jos lemmikit tai penskat pilaa sen kuitenkin..

Onneksi nämä eivät ole välttämättömyyksiä, mutta kihisyttää kun ties kuinka kauan selaillut käytettynä sekä uutena, kolunnu Lanternat ja tekstiilikaupat, Anttilat ja Stockat ja Indiskakin minut petti tässä.

Menee selkeästi liian hyvin, kun sain kodintekstiileistä pidemmän kirjoituksen aikaiseksi, kuin ylppäriharjoitustehtävästä. Jota en ole itseasiassa edes aloittanut.
Budjettihan se ratkaisee. Itse olen ostanut huutiksesta itämaisen maton, sillä pidän paksuista villamatoista. Huutiksesta olen ostanut myös tilkkupeittoja. Olen tilannut jenkeistä PotteryBarnista mattoa ja päiväpeittoa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä