The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hui kamala!
Et kai sä sitä yksin katsonu?
Onkai siellä joku toinenkin aikuinen kotona?
Mä oon ihan paniikissa sun puolestas.:D
Oikeasti! Tuo on pahin painajainen mitä voin kuvitella, että olis keskellä merta ilman lauttaa, venettä tms. Ja hirvittävä määrä syvää tummaa vettä alla eikä tietäs mitä kaikkea muuta. Yyh, hyi.

On täällä toinen aikuinen, pelaa koneella ja kehtaa välillä käydä naureskelemassa mun panikoinnille :snotty:

Taidan siirtyä takas massamurhaajien ja yliluonnollisten kauhujuttujen pariin,
ne ei pelota :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30488516:
Juu, en mee kans ihan takuuseen... se tunne kun tuntee :xmas: Juu mää meen nukkuun alkaa mennä jo liian riettaaks :D
Saatetaan olla samiksia, mulla on 50 shades of grey vielä kesken.:LOL:

Oikeasti! Tuo on pahin painajainen mitä voin kuvitella, että olis keskellä merta ilman lauttaa, venettä tms. Ja hirvittävä määrä syvää tummaa vettä alla eikä tietäs mitä kaikkea muuta. Yyh, hyi.

On täällä toinen aikuinen, pelaa koneella ja kehtaa välillä käydä naureskelemassa mun panikoinnille :snotty:

Taidan siirtyä takas massamurhaajien ja yliluonnollisten kauhujuttujen pariin,
ne ei pelota :D
Mun mies lyö kämpän pimeeks kauhuleffan jälkeen ja alkaa jahtaamaan mua.
Ole tyytyväinen että välillä käydään nauramassa.:D

Apua indeed.
Yleensä yritän etsiä sellaisen paikan mistä näen joka puolelle ja sit vaan seison jäykkänä ja välillä kiljahtelen kun kuulen jotain. Kerran olin olohuoneen keskellä ja mies ihan hiljalleen nousi sieltä sohvan takaa. Onneks lapset ei olleet kotona, olisivat varmasti pelästyneet.:D
Toinen variaatio on se että paniikissa juoksen joka puolelle ja kiljun että toi ei oo hauskaa.:D Nyt naurattaa mutta h-hetkellä ei niinkään.:D

En oo vieläkään uskaltanut maistaa :D. Mä tykkään kauheesti pistaaseista... mutta silti aina epäilyttää kaikki pistaasinmakuiset jutut :D
Sellaisenaan pistaasi on loistava. Se vähän niinkuin menettää makunsa jos sen tunkee jädeen. Mutta mä en yleensäkään tykkää jäätelöstä (hyvin harva jäde maistuu) joten ei mua kannata kuunnella.:D

Sellaisenaan pistaasi on loistava. Se vähän niinkuin menettää makunsa jos sen tunkee jädeen. Mutta mä en yleensäkään tykkää jäätelöstä (hyvin harva jäde maistuu) joten ei mua kannata kuunnella.:D
No kieltämättä vähän pettymys :D. Tää maistuu ihan mantelimassalta eikä miltään pistaaseilta. Mutta eipä se haittaa, mä tykkään mantelimassasta, mutta ei tätä voi paljoa kerrallaan syödä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Pitäisköhän muuten ottaa iltapalaaki, oon syöny tänään vaan leipää ja piparitaikinaa. Oho.
Mun lapsikaan ei oo syöny tänään lämmintä ruokaa, ei kelvannu. Spagetti ja nakit!! Mikä nykyään on vikana, ettei gourmetruoka kelpaa nykyajan pullamössösukupolvelle. Oli raejuustoakin. Kiitämätön |O

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä