Ja tuota ei voinut suomeksi sanoa.. |Oootko käyttänyt kaikista vehkeistä virtaa pois?
En ole kokeillut. Sammutan aparaatin nyt heti.
Ja tuota ei voinut suomeksi sanoa.. |Oootko käyttänyt kaikista vehkeistä virtaa pois?
Turkkuses on kivoi tyyppei. Kävin kerran ja se yks jonka muistan oli kivaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30489075:Huamenta :kiss:
Olipa vaikia herätä, mut nyt ollaa pystyssä vaatteet niskaa ja jätkä hakee hoidosta ja käyttää piikillä, sit pitänee tulla käymään vielä kotosalla ja lähteä sinne turkkusee
Onllaanpas me avattarien perusteella vähän synkähköä väkeä
Jee kiitti :heart:Ja huomenta heillekin jotka eivät ole pörröjä tai mussukoita. :flower:
Pimeetä sakkia ainaskiiOnllaanpas me avattarien perusteella vähän synkähköä väkeä
Pitäisköhän ostaa ihan oikee kahvipannu. Mää oon luopunu jo mikrosta ja vedenkeittimestä, ni pitäisköhän luopua tosta keittimestäki jos hankkis semmosen pannun.
Joo, sit mä tuun kaffelle kun oot sen hommannutPitäisköhän ostaa ihan oikee kahvipannu. Mää oon luopunu jo mikrosta ja vedenkeittimestä, ni pitäisköhän luopua tosta keittimestäki jos hankkis semmosen pannun.
Tiiään. Perkolaattori olis kans kiva. Taidan arpoa niiden väliltä.pannukahvi on maultaankin parempaa kuin suodatinkaffee
Tiiään. Perkolaattori olis kans kiva. Taidan arpoa niiden väliltä.
Tervetuloa vaanJoo, sit mä tuun kaffelle kun oot sen hommannut
Voinhan mää hankkia molemmat.sekin on hyvä mutta ääni silti pannulle
Voinhan mää hankkia molemmat.
Mulla on muuten aika vaatimaton joululahjalista, yks kirja ja tom of finland-pussilakanat. Muita en oo ääneen esittänyt.
Voi. Kitaramies ainaki tarjoili hyvät perkolaattorikahvit, eikä me kaksistaan täyttä pannua juotu.voiko muuten perkumalaattorilla keittää vajaan pannun
Tosta tuli mieleen äsken aamupalapöydässä käyty keskustelu.Ihanaa huomenta kaikille.:heart:
Sinne lähtivät koulutielle äitin pikku nenänkaivajat niin hienosti pyntättynä.=)
Tytöille tein oikein kampauksetkin, melkein turhaan - voisin sanoa.
Juhla on vasta vimosilla tunneilla ja ekoilla tunneilla on molemmilla typyköillä liikkaa.|O
tämän iskän nenänkaivajat ei päässetkään juhliin, otettin se vähän parempi seppälä turhaan esilleIhanaa huomenta kaikille.:heart:
Sinne lähtivät koulutielle äitin pikku nenänkaivajat niin hienosti pyntättynä.=)
Tytöille tein oikein kampauksetkin, melkein turhaan - voisin sanoa.
Juhla on vasta vimosilla tunneilla ja ekoilla tunneilla on molemmilla typyköillä liikkaa.|O
No luulis.tämän iskän nenänkaivajat ei päässetkään juhliin, otettin se vähän parempi seppälä turhaan esille
jos lapset on sairaana ja ne jaksaa tehdä majan niin onko se merkki siitä että ne alkaa pikkuhiljaa paranemaan