The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30489075:
Huamenta :kiss:

Olipa vaikia herätä, mut nyt ollaa pystyssä :) vaatteet niskaa ja jätkä hakee hoidosta ja käyttää piikillä, sit pitänee tulla käymään vielä kotosalla ja lähteä sinne turkkusee :)
Turkkuses on kivoi tyyppei. Kävin kerran ja se yks jonka muistan oli kiva :D

Jooh. Nyt on aamukahvit kiskaistu ja viemään poju eskariin. Sillä aikaa ehtii hakea postista viimeiset joulupaketit.

Onneksi tuli käytyä illalla ruokakaupan puolella niin ei tarvi lähteä sinne tönittäväksi. Tietäkää että kauppa on huomenna yhden päivän kiinni. Hakekaa perheellenne vähintään yksi täysi kärryllinen ruokaa että selviätte. Ottakaa se sellaisella stressillä se kaupassa käynti että pumppu hakkaa ylimääräisen vähintään jokatoinen lyönti.

Ohjeita kaupassa käyntiin:

Kaikki alkaa kotoa. Pukekaa lapsenne niin hassusti kun voitte, hävetkää tätä sitten kaupassa. Ota kaikki lapsesi mukaan. Jos sinulla on alle kolme, lainaa lähipuistosta mahdollisimman pinenet lapset mukaan stressin lisäämiseksi.
Aja parkkipaikalla miten sattuu kuin olisit ajamassa kodzillaa karkuun. Tööttää jokaiselle joka erehtyy tiellesi..
Pidä naama punaisena ja hikisenä, tässä on tosi kyseessä.
Osta kaikkea. Jos se meinaa loppua hyllystä, voit joko varastaa jonkun kärrystä tai huutaa isoon ääneen myyjälle.
Valita kassaneidille, pudota kaikki korttisi lattialle maksaessa. Juokse kesken pakkaamisen lapsien perässä.
Raahaudu autolle nonstoppina valittaen- muyista tuskainen ilme.
Kotiin päästyä valita koko ilta ja seuraava päivä miten SINÄ joudut tekemään kaiken yksin
Muista palauttaa mahdolliset lainalapset seuraavalle.

Tätä voi soveltaa myös aatonaattoon. Lisätään siihen vain 3x enemmän stressiä ja huutamista. Huuda omille ja vieraiden lapsille myös. Onhan kaupat tällöin kiinni jopa kolme päivää peräkkäin.

Lykkyä pyttyyn. U can do it! :wave:

Ihanaa huomenta kaikille.:heart:

Sinne lähtivät koulutielle äitin pikku nenänkaivajat niin hienosti pyntättynä.=)
Tytöille tein oikein kampauksetkin, melkein turhaan - voisin sanoa.
Juhla on vasta vimosilla tunneilla ja ekoilla tunneilla on molemmilla typyköillä liikkaa.|O:D

Sinne lähtivät koulutielle äitin pikku nenänkaivajat niin hienosti pyntättynä.=)
Juhla on vasta vimosilla tunneilla ja ekoilla tunneilla on molemmilla typyköillä liikkaa.|O:D
Tosta tuli mieleen äsken aamupalapöydässä käyty keskustelu.

- Äiti, arvaa mitä mulla on masussa?
- No mitä?
- Minun masussa on maitoa, ja puuroa, ja maitoa, ja räkää kun minä äsken kaivoin nenää.

Joo, hyvä homma hermanni :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja (Laura)
Kahvia!!
Mä en ole juonut tänä aamuna vielä kahvia!:O

Mikä hitto mua oikein vaivaa!!

Olikin vähän sellanen olo ettei käy ku kahella pytyllä ja toinenkin
lyö hetkittän pois päältä.

Kahvin keittoon siis.

tämän iskän nenänkaivajat ei päässetkään juhliin, otettin se vähän parempi seppälä turhaan esille

jos lapset on sairaana ja ne jaksaa tehdä majan niin onko se merkki siitä että ne alkaa pikkuhiljaa paranemaan

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä